Gå til innhold

solgt


glennarl
 Share

Anbefalte innlegg

eg kjøpte en bmw e28 518 av han her for ikke mange ukene siden, ahn sa den skulle gå lett gjennom eu godkjenning osv. den skulle mer eller mindre vere strøken. På eu godkjenningen fant vi ut at kanalene var rustet og fyllt med byggeskum, bakhjulslagrene var gåene, slitne endeledd og motorlekasjer osv osv.. Til evt kjøpere, ver oppmerksome!

mvh tor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg kjøpte en bmw e28 518 av han her for ikke mange ukene siden, ahn sa den skulle gå lett gjennom eu godkjenning osv. den skulle mer eller mindre vere strøken. På eu godkjenningen fant vi ut at kanalene var rustet og fyllt med byggeskum, bakhjulslagrene var gåene, slitne endeledd og motorlekasjer osv osv.. Til evt kjøpere, ver oppmerksome!

mvh tor

Hehe det var en bil som IKKE er skilt på, og som IKKE er godkjent! Jeg sa at JEG hadde gjort det JEG kunne før en evt. eu-kontroll, og jeg har aldir påstått at jeg er mekaniker! Så om du velger å ta bilen på eu-kontroll før du har sett over den er vel ikke mitt problem i grunn. Dette er en helt annen bil. Denne er eu-godkjent, MED SKILT, og i DAGLIG BRUK! Bare tips til neste gang; se over bilen før du sleger den på eu-kontroll. Det tror jeg asmtlige her inne ville gjort i alle fall på en så gammel bil!!

At du bare står med hendene i lommen når du skal se på en bil og deretter sier " jeg tar den" når jeg er ferdig å fortelle om bilen, DET er ikke mitt problem! Desverre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke folk kun tror denne nylig 18 åringen. Han er jo og det man kan kalle useriøs kjøper! Trenger vel ikke å nevne at han kjørte bilen fra meg og hjem, ca en 45min tur, med skilt fra en annen bil.. Så vet ikke hvem som er verst av oss jeg? Jeg som forteller alt jeg vet om bilen, eller han som ikke ser over bilen selv?

Det er opp til dere å bedømme. Jeg syns i alle fall selv at jeg har alt mitt på det tørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saken var at når eg spurte om understell osv så sa du at det ikke var noe av rust, det var kun den rusten vi kunne se på bilen på det kosmetiske. Du sa den var klar for eu godkjenning. De løsningene du gjør på bilene dine holder mål på en bilcross bil men ikke på en bil som skal rulle på offentlig vei. Eg har vitner på at du sa at bilen skulle gå gjennom eu godkjenning og at det ikke var noe mere rust en det på den ene listen og skjermen. Eg vil ikke kalle meg selv en useriøs når eg til og med stoler såpass mye på deg at eg kommer å betaler før du er ferdig med å ordne det du lover. Når problemene oppstod så var det plutselig helt umulig å få fatt i deg, for du har faktisk lovet meg en ny skjerm og en ny list. samt noen felger om eg husker rett.

Eg vil hindre andre eventuele kjøpere ifra å bli svindlet fra denne selgeren. Han bruker løsninger som på overflaten ser okei ut men under alt er alvorlige feil og mangler. Ver obs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe om du har vært så idiot å tatt byggskum i kanalene er heller ikke mitt problem. Det har i alle fall ikke jeg gjort. Om du har 2 kompiser som kan si "ja han sa det kun var rust der og der" så har jeg mangen som kan si at jeg fortalte deg om alt. At jeg etter min mening syns den var klar til kontroll spiller jo ingen rolle, for jeg er ikke mekaniker som sagt. Det selv opp til kjøper å se over bilen før en eu-kontroll. Er du egentlig klar over hvor mange som ikke får bilen gjennom kontrollen på første forsøk? Det er en gammel bil, og det innebærer som oftest en del småplukk.

Og det er ikke så mye å bli lurt av å kjøpe en godkjent bil som er i dagblig bruk. Det er mulig å få se under bilen også dersom de ønsker det. Så at du ødelegger noe salg, det tviler jeg på :) Men bra forsøk. Setter pris på at du virkelig gidd å ta deg tid å prøve :) Smigrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok si jeg syns Lokketor virker mer troverdig enn deg glennarl !

Så det att du sa den var klar for eu kontroll det betydde liksom ikkeno, for du er ikke mekaniker? Den tror jeg att jeg skal prøve meg på neste gang også siden jeg ikke er mekaniker av yrke så kan jeg igrunn si hva som helst uten att det betyr noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakker ikke om garanti, er snakk om å skjule alvorlige feil, og å faktisk lyve om bilen. når du sier den går gjennom eu kontroll fordi du har fått fikset det som måte gjøres tror jeg på det. men greit med dlebil då. blir kjekt å få 535 maskin og understell i denne tralla :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...