Kai-P. Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Ble bra med nytt interiør, fint ratt også!
Rabies Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 Dette ble jo veldig bra... Kjenner jeg savner sportstoler selv når jeg er ute og herjer. Standardskinn ser pent ut, men faen som man sklir rundt i de stolene Blir denne å se på vårtreff på nyåret eller?
marararius Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Skrevet Desember 21, 2009 Vårtreff i Kr.sand da eller? Mulig det, om det passer med jobb og ting Bra med sportstolene ja.. Vurderte skinn lenge ja, men veldig fornøyd med delskinn..
Rabies Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Har jo nesten blitt tradisjon med et svært vårtreff i kristiansand nå. Kazynor startet det og mysild har fortsatt å følge opp Sport- delskinn er nok bedre sånn rent kjøremessig, og det ser jo jævli bra ut og når det er velholdt. Men det er jo begrenset hvor fort det går unna i svingene med min lille M43, så standardskinn får funke en stund for min del
marararius Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 Orginale sedan skjørt, eller coupeskjørt?
Lars89 Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Syns sedanskjørt blir finest på sedan. Blir litt mye med coupeskjørtene
marararius Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 De er finere, men lurer på sedanskjørt alikevel, siden jeg har SEDAN!
///Mysild Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Da må du jo ta vekk vingen også da, siden det er en COUPÈ vinge!
Ad|oS Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Synes det er litt rart med sedan felger på en coupe haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå