Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns faktisk øyelokk ser griseteit ut.. Må i så fall være noen som ikke er større enn ett par cm..

Før så syns jeg E36 måtte ha øyelokk.. Nå er jeg ikke sikker lengre..

Men er jo det enkleste modsen å rive av igjen..

BTW:

Felger til under 10 000 kroner på denna blir helt feil :) Ser for meg kantfelger.. Kanskje noe ala Rondell 58.. :D

• Svar 745
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har lyst på noen skikkelige felger ja :) Lurt på enten e60 M5 felgene. Men det er ikke noe kant.. Eller noen kantfelger :) Men jeg liker ikke Rondell 58 felgene...

Vet ikke helt med øyelokk jeg heller.. Vurderer frem og tilbake.. :) Hehe

Skrevet

når du får ccflenen.. så MÅ du ha små øyelokk... mine er 1.5 cm ca... og gjør stor forskjell... bilen blir sintere med de på... til og med halvard syntes det! og når han syntes det... da trengs det! :-P hehe

ringene blir litt for store uten syntes jeg...

Skrevet
når du får ccflenen.. så MÅ du ha små øyelokk... mine er 1.5 cm ca... og gjør stor forskjell... bilen blir sintere med de på... til og med halvard syntes det! og når han syntes det... da trengs det! :-P hehe

ringene blir litt for store uten syntes jeg...

Var stor motstander av øyelokk inntil jeg fikk AE på bilen min. Ser ikke så verst ut da, men ville heller prioritert andre ting foran å kjøpe øyelokk. Ser greit ut uten også

Skrevet
Svinepels x1... Faen. Tom for svinepels-bemerkninger ;) Brukte den siste nå.

///Mysild vet hva jeg mener :)

hahah :lol:

men du marius... jeg beholder AE her.... får de i morra eller på fredag, og da rekker ikke du å få de, så vi tar det på treffet ;-)

monterer i en fei ;-)

Skrevet
Men jeg er full og vet ikke hva du mener?=!

Hehe, kommer aldri til å fortelle det heller :twisted: *Være ond*

Men bilen ble jo jævlig bra når den endelig ble lakkert da. Må kanskje prøve å komme en liten tur innom treffet til helga alikevel ser det ut som...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...