anders87 Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Men om du hiver på noen slike, så er du helten min Min òg
marararius Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Skrevet Juni 12, 2008 Det ble drit fett da Hehe.. Kanskje det hadde vært noe!
kazynor Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 kommer til å savne den gamle bilen hehe...var så stygg med alle skadene at min så ut som ny i forhold! men nå er det vel jeg som har en av de mest slitte her på sørlandet hehe....blitt sinnsykt bra marius er fett å se noen skikkelige 4dørs også, ikke bare disse forbaska bilene med 2 dører for lite...
Rabies Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 fett å se noen skikkelige 4dørs også, ikke bare disse forbaska bilene med 2 dører for lite... ØY!
marararius Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Skrevet Juni 12, 2008 Fete var de hvertfall! Nå fikk jeg skikkelig lyst på sånne.. Hehe..
Spinx Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Ja de er fete Jeg vuderte også disse hehe jeg sjekka prisen og de koster ca 27.000 nye :S
///Mysild Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 fett å se noen skikkelige 4dørs også, ikke bare disse forbaska bilene med 2 dører for lite... ØY! sist jeg så etter, så har du vel 3 dører du da?! kommer til å savne den gamle bilen hehe...var så stygg med alle skadene at min så ut som ny i forhold! men nå er det vel jeg som har en av de mest slitte her på sørlandet hehe....blitt sinnsykt bra marius er fett å se noen skikkelige 4dørs også, ikke bare disse forbaska bilene med 2 dører for lite... som eieren?!
Rabies Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Jeg regner det ikke for å være en dør hvis jeg ikke bruker den til å komme meg inn/ut av bilen
kazynor Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 fett å se noen skikkelige 4dørs også, ikke bare disse forbaska bilene med 2 dører for lite... ØY! sist jeg så etter, så har du vel 3 dører du da?! kommer til å savne den gamle bilen hehe...var så stygg med alle skadene at min så ut som ny i forhold! men nå er det vel jeg som har en av de mest slitte her på sørlandet hehe....blitt sinnsykt bra marius er fett å se noen skikkelige 4dørs også, ikke bare disse forbaska bilene med 2 dører for lite... som eieren?! å fuck deg man er temmelig dvask du og
Ad|oS Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 Og vi venter fortsatt i spenning på photoshooten som du har lovet...
marararius Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 Ja, men du fikk jo et bilde på MMS i går? Hehe.. Skal få tatt, men må først vaske.. Og det gidder jeg ikke gjøre når det regner.. Og så skal jeg jobbe i dag ettermiddag. Så ser jeg om jeg får vasket i morgen formiddag Og så skal jeg få tatt noen bilder.. Hehe
Ad|oS Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 Jeg så at mobilen prøvde å ta i mot en MMS (sånn lite tegn oppe i hjørnet), men fikk det desverre aldri. Bare å la være å ta veldig nærbilder så slipper du å vaske så nøye hehe Eller kom ned her Fint vær og jeg stiller som fotograf hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå