Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 745
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

kommer til å savne den gamle bilen hehe...var så stygg med alle skadene at min så ut som ny i forhold! :lol: men nå er det vel jeg som har en av de mest slitte her på sørlandet hehe....blitt sinnsykt bra marius :D er fett å se noen skikkelige 4dørs også, ikke bare disse forbaska bilene med 2 dører for lite... :twisted:

Skrevet
fett å se noen skikkelige 4dørs også, ikke bare disse forbaska bilene med 2 dører for lite... :twisted:

ØY! :evil::lol:

sist jeg så etter, så har du vel 3 dører du da?! :-P

kommer til å savne den gamle bilen hehe...var så stygg med alle skadene at min så ut som ny i forhold! :lol: men nå er det vel jeg som har en av de mest slitte her på sørlandet hehe....blitt sinnsykt bra marius :D er fett å se noen skikkelige 4dørs også, ikke bare disse forbaska bilene med 2 dører for lite... :twisted:

som eieren?! :-P

Skrevet
fett å se noen skikkelige 4dørs også, ikke bare disse forbaska bilene med 2 dører for lite... :twisted:

ØY! :evil::lol:

sist jeg så etter, så har du vel 3 dører du da?! :-P

som eieren?! :-P

å fuck deg man :lol: er temmelig dvask du og ;)

Skrevet

Ja, men du fikk jo et bilde på MMS i går? Hehe.. Skal få tatt, men må først vaske.. Og det gidder jeg ikke gjøre når det regner.. Og så skal jeg jobbe i dag ettermiddag. Så ser jeg om jeg får vasket i morgen formiddag :) Og så skal jeg få tatt noen bilder.. Hehe

Skrevet

Jeg så at mobilen prøvde å ta i mot en MMS (sånn lite tegn oppe i hjørnet), men fikk det desverre aldri.

Bare å la være å ta veldig nærbilder så slipper du å vaske så nøye hehe Eller kom ned her :D Fint vær og jeg stiller som fotograf hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...