Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm.. den fargen jeg fikk på min er jo mere lik på carbonsort som det er vist til lenger oppe da... men det er nå min mening... og alle farger er kjipe når lakken er gammel, men syntes min ble veldig fin med den fargen... men men...

han får ikke "lov" å ha 181, våre blir da for like... hehe...

• Svar 745
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Mulig dette er å banne i kirken, men er ikke mange av disse standard bmw fargene ganske oppbrukt?

Det er bare min tanke, skulle jeg ha lakkert/når jeg gjorde det ble det en helt annen farge "jeg" syntes var kul. Ikke nødvendigvis noe som allerede finnes på 2Millioner bmwer der ute

:-)

• 2 weeks later...
Skrevet

Det blir ikke samme farge, begynner egentlig å bli dritt lei fargen, og hele bilen. Kan vel være en grunn til det, sånn som den ser ut nå. :roll: Så jeg har lyst på en annen farge på den :) Kan nok bli bra det. Nærmer seg lakkering nå! :) Fått nye skjermer og innerskjermer også. :)

Skrevet

Har tenkt litt på den nå faktisk :P Haha. Begynner jo å haste litt med å bestemme farge :) Men jeg får en farge jeg har lyst på uansett så :) Har ikke kommet meg opp fra senga enda jeg, så vet ikke om jeg har fått noe pakke, men får ut snart å sjekke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...