The StigMeister Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Heisann Var en pen bil du har Er prikk lik min bare at den er grønn, og mangler gt splitterne og øyelokka. Profilbildet mitt er tatt før gt-vingen ble montert da.. Er kjipt når man blir plaget med det tekniske Blir å følge med tråden da det ikke er mange her inne som har full m-tech på en sedan
marararius Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Skrevet Juli 22, 2008 Heisann Takk for det.. Det var moro å høre! Har du noe tråd om bilen din eller? Hadde vært moro å sett noen bilder av den også.. Ikke mange som gidder å bruke tid å penger på Sedan nei.. Virker hvertfall ikke sånn. Er noe drit når alt er i stand, men ingenting går alikevel, pga. det faens kjølesystemet Hatt tull med det så lenge nå.. Får prøve å finne ut av det når jeg får tid.. Bare jobb og jobb for tiden.
marararius Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Skrevet Juli 22, 2008 Jeg har samme fuckings problemet på min 320!! :'( AKKURAT samme problemet?
marararius Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Skrevet Juli 22, 2008 Prat med Ruben han er god på slikt. Ja, jeg skal ta en prat med han, neste gang vi møtes på jobb
The StigMeister Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Heisann Takk for det.. Det var moro å høre! Har du noe tråd om bilen din eller? Hadde vært moro å sett noen bilder av den også.. Ikke mange som gidder å bruke tid å penger på Sedan nei.. Virker hvertfall ikke sånn. Er noe drit når alt er i stand, men ingenting går alikevel, pga. det faens kjølesystemet Hatt tull med det så lenge nå.. Får prøve å finne ut av det når jeg får tid.. Bare jobb og jobb for tiden. Har ikke laget en tråd om bilen enda nei. Må vel få gjordt det snart Kan trøste oss med at en sedan er en mere praktisk bil Liker selv coupè bedre, men med rette modsa, så kan en sedan bli temmelig rå Få satt den inn på verksted.. Måtte selv inn med min for 1 mnd siden pga at det var en sikring som røyk hele tiden.. Det viste seg å være en svidd ledning under pedalene.. Det kosta meg 5200kr pga feilsøkinga Istedenfor å begynne å skru på bilen selv når man ikke har peiling, så lar jeg heller et verksted gjøre jobben. Selvom det koster..
Pelton Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Jeg har samme fuckings problemet på min 320!! :'( AKKURAT samme problemet? Syns dette høres ut som om vannpompa er gåen, min var i alle fall sånn da. Kvittet seg meg vannet, uten noe hull....
marararius Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Skrevet Juli 22, 2008 Men når jeg åpner det lokket på radiatoren, der man fyller på vann, så spruter det jo vann ut av det lille hullet helt på toppen. Tyder ikke det på at vannpumpa virker?! Eller?
BreitBau Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Syns coupe er oppskrytt egentlig.. Vel og bra liksom, men for meg er det alt for mange som har det, og hvertfall M-tech coupe'er.. På vei til Våler så jeg 3 Røde med M5 felger noe som sier sitt til hvor mange slike det kan være omkring.. Syns nå hvertfall Infinity II på sedan er rimelig brutalt..
Halvor89 Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Pen bil det her Kjedelig med det tekniske. Men det er sånt som skjer. Må ikke gi opp forde
marararius Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Skrevet Juli 22, 2008 Takk for det Prøve å ikke miste motet ja.. Hehe.. Er jo så god bil når det først virker alt sammen Skal forske litt på det i morgen.. Fri hele dagen så
Beemer1 Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 ser jo meget lovendes ut det marius! 4 dører er best;P min var diamant svart før ,det er en fin farge men man kan bli lei!
marararius Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Skrevet Juli 24, 2008 Takk for det Moro å høre... Har kanskje funnet ut av problemet også.. Vannpumpa er nok gåen. Ste-faren min hadde skrudd den ut nå. Fikk melding. Den var vist helt gåen sa han.. Så jeg må få byttet den i morgen, så kanskje det blir litt orden Og så skal jeg bytte alle pluggene, og sjekke over om noen coiler må byttes. Kan virke sånn
marararius Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Skrevet Juli 28, 2008 Du har sagt hele tiden at det sikkert er sololje på luftfilterpakningen du Sondre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå