Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fiksa å fiksa.. Har dyttet ut litt bobler, og vasket rutene og sånn :) Oppdaterer første-sia etterhvert, men nå driver jeg å pakker.. Hellas i morgen :) Men kan slenge ut noen bilder fra det forrige treffet da, ser hvertfall sotinga ;) Hehe..

rp81e0jt3fcgq2efhkrf.jpg

q35k2gbbh2zellcqqhhd.jpg

iiw3i1wbmbpd876hi6wc.jpg

Stian (kongstian) har vist tatt endel bilder av bilen min også, så venter spent på de :) Hehe

• Svar 745
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Og, ja.. Nye frontlykter er kjøpt og betalt, og på vei til meg, og blinklys er også bestilt :) Bestilte sånne som var litt sotet bare.. Og ccfl ringene ligger bare å venter på nye lykter de kan inn i :) De "koppene" til skjørtene mangler også. De er fortsatt hos en viss lakkerer!! Ååå. Og ///M merkene til listene kjøper jeg samtidig som jeg henter blinklys. Også skal jeg bestille nye vinduslister.. De nedre :)

Da ville jeg tro det hjelper seg litt :)

Skrevet

Ja takk for det! :D Skal bli deilig å komme ned til varmen igjen :) Vet at det første jeg skal gjøre er å bestille meg tequila :D Ikke tenke noe på bil, i 1 uke :o Hehe.. Drekke og bade og suse rundt hele uka :)

Skrevet
Stian (kongstian) har vist tatt endel bilder av bilen min også, så venter spent på de Hehe

som bestilt :P

begynner og bli bra nå ja når du får de nye delene på plass:P

blinkersa dine var jo svarte og like så hovedlyktene :lol:

848rqhapx35l0b626jir.jpg

6ujo01l3j9qbf0ww34th.jpg

o7r31fslifi3izgizwhr.jpg

b8i1yt5lpys92uwqteze.jpg

dfsmf3pexa3um8u48ux7.jpg

oy5phi8a8x1hrapz9yrk.jpg

0axjoqljuqv3jk50n1as.jpg

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...