marararius Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 Fiksa å fiksa.. Har dyttet ut litt bobler, og vasket rutene og sånn Oppdaterer første-sia etterhvert, men nå driver jeg å pakker.. Hellas i morgen Men kan slenge ut noen bilder fra det forrige treffet da, ser hvertfall sotinga Hehe.. Stian (kongstian) har vist tatt endel bilder av bilen min også, så venter spent på de Hehe
marararius Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 Og, ja.. Nye frontlykter er kjøpt og betalt, og på vei til meg, og blinklys er også bestilt Bestilte sånne som var litt sotet bare.. Og ccfl ringene ligger bare å venter på nye lykter de kan inn i De "koppene" til skjørtene mangler også. De er fortsatt hos en viss lakkerer!! Ååå. Og ///M merkene til listene kjøper jeg samtidig som jeg henter blinklys. Også skal jeg bestille nye vinduslister.. De nedre Da ville jeg tro det hjelper seg litt
///Mysild Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 høres bra ut! det heter skapelister god tur bare så det er sagt
marararius Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 Ja takk for det! Skal bli deilig å komme ned til varmen igjen Vet at det første jeg skal gjøre er å bestille meg tequila Ikke tenke noe på bil, i 1 uke Hehe.. Drekke og bade og suse rundt hele uka
StianA Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Stian (kongstian) har vist tatt endel bilder av bilen min også, så venter spent på de Hehe som bestilt begynner og bli bra nå ja når du får de nye delene på plass:P blinkersa dine var jo svarte og like så hovedlyktene
StianA Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 hmm fant bare det andre bildet hvor man ser bilen forrfra God tur til hellas by the way
///Mysild Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 skal si anne er linselus hehe... sorte lykter ja... blir slik når man ikke har linser haha
marararius Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 Hehe, ja, hun fikk sneket seg med på et par av de Takk Stian!
StianA Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Hehe, ja, hun fikk sneket seg med på et par av de Takk Stian! bare hyggelig ;P
marararius Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Venter bare på nye CCFL ringer (igjen) nå, så skal jeg sette inn de, og montere nye lyktene ! Prøver også å finne ut av mitt grøftelys problem. De lyser altså ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå