Wendel Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 hehe:P Bråker ihvertfall nok. Trenger sårt 1 lyddemper til
marararius Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Ja hørte deg godt Hehe. Hvordan motor er det i den?
anders87 Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Snasent Høres bra ut dem planene dine Eneste som mangler nå da er noen nye felger ^^,
marararius Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Ja hadde planer om det i år, men ble ikke noe, får se neste år Har skaffet plass til å ha bilen inne i vinter nå! Så da blir det mye kosing og skruing i løpet av vinteren Skal bytte litt foringer og overhale litt forskjellig, mulig den blir (litt) lavere i løpet av vinteren, og kanskje den ruller ut på noen andre felger også!
anders87 Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Sweet! Skal ikke bruke den om vinteren nei altså?
marararius Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Nei har akkurat funnet en bil nå faktisk, som jeg lurer på å ha i vinter Mercedes 190, stygg faen, med sperre på!
anders87 Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Hehe, blir "mersjegutt" til vinteren altså? Er gull med sperre da..
marararius Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Så slipper jeg å ha dårlig samvittighet for å ha herjet opp en BMW! Hehe.. Digg med sperre ja.. Kan ha det mye moro da! Samtidig som jeg kan ha god samvittighet for at BMWen står trygt inne, og slipper all den snøen, og saltinga og drit!
mossel Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Pen bil marararius! Ser den ofte rundt her! Å ha vintersladdebil er viktig! hehe
marararius Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 Takk for det! Ikke mye jeg har sett til bilen din, men du kjører kanskje noe annet enn BMWen til vanlig? Viktig med en sånn bil ja!
anders87 Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Hva slags felger tenker du på til våren da, eller har ikke bestemt deg ennå kanskje?
marararius Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 Ikke bestemt meg helt ennå nei.. Får kikke litt fremover nå. Kikke litt rundt Lyst på noen med litt kant bak. Bare for folk å komme med tips om de vet om noen, så blir det hvertfall vurdert
marararius Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 Syntes disse er fine http://www.quality-autoimport.no/storef ... p?pid=3200
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå