Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 745
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Mulig dette er å banne i kirken, men er ikke mange av disse standard bmw fargene ganske oppbrukt?

Det er bare min tanke, skulle jeg ha lakkert/når jeg gjorde det ble det en helt annen farge "jeg" syntes var kul. Ikke nødvendigvis noe som allerede finnes på 2Millioner bmwer der ute

:-)

Spørs hva du vil ha det..:P Og hvilket konsept du kjører.. Skjønner godt du er dritlei den fargen du har..

Selv valgte jeg 181 Diamantsvart, fordi jeg vil ha ett cleant look, med ett utseende som entusiaster faller for..

Skrevet

Bra svar :) Skjønner godt hva du mener. Blir nok 299 på min :) Syntes det er drit fin farge, som ikke skiller seg så ut, og vekker like mye oppmerksomhet som den jeg har nå. Sånn som det er nå, er det jo ikke bilen som vekker oppmerksomhet, men fargen. Vil heller ha en mer normal farge, og så kan folk legge merke til bilen, også at det er fin farge på den, lissom! :)

Skrevet

Vært å snakket med lakkerer nå! :) Jeg demonterer alt, så henter han bilen med henger, enten 4. eller tidlig 5. mai . Og får med alle delene ved siden av. Så blir jeg der endel første uka (langfri fra jobb) og hjelper til med å pusse litt og sånn. Ta bilder :) Og så blir det lakkering, av bilen og alle delene. Så får jeg den hjem igjen på henger, og monterer selv igjen hjemme :) Syntes det hørtes veldig bra ut. Fikk ordnet en fin pris også, siden jeg gjør alt montering og demontering selv, og kan hjelpe endel til med å pusse ned :)

Skrevet

Ja, nærmer seg lakkering nå! :) Ryddet igjennom alle delene ista, og er et par ting jeg lurer på. Skal ha på vinge på bilen. Borre hull før lakkering? Og grøftelysene i frontfangerern, hvordan fester jeg de festene til grøftelysene, i fangeren?

Skrevet

Ja, kan vel prøve å montere alt først. Men må demontere det igjen, før lakkeringen da. Men jeg skjønner ikke helt det jeg, hvordan de grøftelys festene skal festes til fangeren :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...