///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 så jo ut som om det ble en grei høyde da! men som sagt, jeg savnet bilder rett fra sia, for å se stuket ^^
marararius Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 Ja, skal få tatt det når jeg får den ned igjen, men ble kanskje litt mye stuk, for lysene lyste rett ned.. Må ha den lavere bak Også må du møte meg Sondre, å få tatt noen ordentlige bilder
///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 hehe... så ikek ut som om du måtte mye lenger ned bak i hvertfall... still heller litt på lysene hehe... nja, ellers får du bare kjøre ned hit hehe...
marararius Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 Ja, må justere lysene også, men er litt høy bak, så bare ikke sånn ut der.. Men får handa inn mellom dekk og skjerm liksom.. Må få på ny grillramme, og justere frontfangeren, og få på nye speil, så må jeg få tatt noen bilder ja, ikke umulig jeg ruller nedover.. Hehe.
sladjan Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 ble bra marius Mine lys lyser ikke mer enn 5m framom bilen hehe
marararius Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 Takk for det ja Må justere lysene litt du også da.. Hehe. Skal du til Åndalsnes 20. juni?
sladjan Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Takk for det ja Må justere lysene litt du også da.. Hehe. Skal du til Åndalsnes 20. juni? Ja, må nokk det. Har bare ikke gadda det enda, er så lyst ute selv om natta at det ikke har så mye å si hehe Kunne kansje fått det til det med åndalsnes, skal du være der lenge eller bare en dags tur?
marararius Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Skrevet Mai 16, 2009 Ja, blir der hvertfall den helga, så ser jeg utover uka, tenkte å kikke litt rundt når jeg først er på tur
sladjan Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Ja, blir der hvertfall den helga, så ser jeg utover uka, tenkte å kikke litt rundt når jeg først er på tur Såg ikke tråden om at det er treff den dagen også, jeg tror jeg hiver meg med på det her Så lenge det ikke regner og er dritvær
Rabies Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Har blitt seriøst grom den bilen din nå Men var ikke du på jakt etter nye felger for en liten evighet siden? Og hvor ble det av "stuk-bilder"
marararius Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 Haha, glemt den tråden her helt jeg.. Eller, gitt faen, rett og slett.. Har skjedd litt da.. Var ute en kveld, og skaffa sjåfør, og hu skulle kjøre bilen min, og slo nedi, og sprakk fangeren på passasjersiden. Så den skal leveres snart, så får jeg se om den kan ordnes på. Sliter med å justere fanger/grill/lykter også, men får pelle av alt når jeg skal levere fangeren til lakk, og prøve mer... Vært en idiot å skyti hull i ene grøfteyset mitt med luftgevær eller noe sånt også, så jeg må ha nytt. Festet bak ble ødelagt, så må se om jeg kan få gjort noe der. Ellers så hadde jeg en skikkelig "omgang" med bilen her om dagen, og vasket, clayet, vasket, lakkrens, polering og voks Ble bra det, tror jeg kan legge ut noen bilder etterpå!
marararius Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 Her er hvertfall noen bilder av sånn den står nå. Vært i Danmark en tur i ferien Neste side!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå