The StigMeister Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Syns det var noe rart med panser/nyrer!? Og bilen skriker etter nye felger! Ellers strøken! Pen bil
marararius Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 Jo, som jeg skrev på forrige side, så sliter jeg litt med å få det justert riktig, men skal levere fangeren til lakkering neste uke, så skal ta å pelle av alt da, å prøve mer
The StigMeister Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Jo, som jeg skrev på forrige side, så sliter jeg litt med å få det justert riktig, men skal levere fangeren til lakkering neste uke, så skal ta å pelle av alt da, å prøve mer Slik går det når man ikke tar seg tid til og lese
BreitBau Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Virker bare som om du må klemme panseret mer nedtil.. Da bare justerer du låsinga.. Burde ikke være noe mere feil.. Låsinga mi er så tight at det ikke finnes marginer å gå å lengre.. Ellers passer ikke panseret mot skjermene.. Husk også å montere dekselet over radiatoren riktig..
marararius Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Skrevet Juli 5, 2009 Hmm, ville ikke tro jeg måtte justere noe på panseret da det passet helt fint med den gamle grillramma? Er noe skikkelig merkelig! Og det dekselet over radiatoren, har det noe å si? Jeg har ikke det dekselet nå.
BreitBau Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Hmm.. Sikker på at skjermen og panseret går jevnt? Ser litt skjevt ut på siste bildet der.. Sikker på at du ikke dytter ned panserlåsen i grillramma med panseret? Hvordan ser lykta ut, er lykta skjev?
marararius Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Skrevet Juli 5, 2009 Jo, var ute å kikket ista, å skjønner enda mindre, for nå er ikke panseret ordentlig nede på passasjersiden, så er jo merkelig alt sammen nå. Lyktene står jo rett, men det er ikke lik høyde mellom fanger og grillramme på begge sider heller, så er ikke bare greit det der. Lurer nesten på å levere bilen til noen andre som kan ta seg av det greiene der for meg.
ChristofferGrøtan Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 likte bilen veldog godt nydelig eksemplar
BreitBau Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Enkelt.. Åpne panseret og sjekke med en rettholt eller noe annet som er rett (strekk en tråd fra skjerm til skjerm) og sjekk om grillramma er rett.. Dersom den er det er det panseret som fucker.. Du ser fort om grillramma er rett når det ligger en tråd der.. strekk den feks fra den ytterste tuppen på skjermen over blinklyset og over til samme plass på andre siden..
sladjan Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Flott bil Marius Regner med du ordner det med grillramma. Fornøyd me coiloversane enda?
marararius Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Aha, takk, skal sjekke Ja, kjempe fornøyd med coiloversa, fin høyde, og passe stivt Er jo genialt å justere på også.. Må få ordnet det med fronten ja
marararius Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 likte bilen veldog godt nydelig eksemplar Tusen takk Sånt er alltid koselig å høre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå