marararius Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Skrevet Juli 18, 2009 Da har jeg fått lagt igjen en bestilling hos Koed Ellers er det ikke veldig mye som skjer her. Må levere frontfangeren til lakkereren snart, men har ikke så lyst til å kjøre rundt uten, så bare drøyer og drøyer... Edit: + en liten bestilling hos GS
marararius Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Skrevet Juli 18, 2009 Nei sorry, ikke nye felger nå.. Lurer på gamlefelgene til Halvard (Ad|oS), men må få noen ordentlige bilder av dem først Bestilte nye lykteglass, noe justeringsgreier til lyktene, tårnavstiver foran, nytt deksel over radiatoren, endel skruer og klips, en kjølekanal til bremsene som har forsvunnet, oljepåfyllingslokk og noe annet kjas
sladjan Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 NICE Har du tatt firehjulskontroll etter du monterte senkesett? Skal til å ta på min no, dekka framme sliter seg sjukt helt på innsia liksom, men ingenting bak :S Hvis du har tatt? eller vet, går det fint å justere alt i hop? Vet ikke hvor mye camberen framme kan justeres, spissinga er vell ingen problem, men er litt skeptisk til at de ikke skal klare å justere det skikkeli sånn de ikke blir godkjent og at jeg må heve den litt mer liksom...
marararius Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Skrevet Juli 18, 2009 Hmmm, har tatt det på min ja, gikk bra det, de fikk justert det de skulle Senket den til den høyden jeg skulle ha, og leverte bilen. Måtte skru av fronten for å få den opp på den bukken men
sladjan Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Hmmm, har tatt det på min ja, gikk bra det, de fikk justert det de skulle Senket den til den høyden jeg skulle ha, og leverte bilen. Måtte skru av fronten for å få den opp på den bukken men Haha, er din så lav da eller er det på grunn av splittersane? Jeg var på NAF i ørsta men han som var der hadde ikke kompetanse nokk til å fikse de på 45min liksom, så vi fikk bare justert spissinga. Skal på ny kontroll på NAF i Ålesund så jeg regner med det skal gå bra siden di har skikkeli utstyr der. Hadde jeg vist det var så billig hadde jeg gjort det før, trodde det kosta sånn 2500-3000kr jeg, men fikk det for 995,- på NAF som medlem
///Mysild Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Hmmm, har tatt det på min ja, gikk bra det, de fikk justert det de skulle Senket den til den høyden jeg skulle ha, og leverte bilen. Måtte skru av fronten for å få den opp på den bukken men Haha, er din så lav da eller er det på grunn av splittersane? helt normalt... for det andre, lettere å skru, men for det første, så har jeg måtte gjøre det på begge mine bmwer (dog den grønne hadde gt leppe på, men var allikavel høyere enn den sorte nå ^^)
Dr_S Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Pen sedan! Vingen passet ikke helt inn på sedan, men ok... Fargen minner litt om BMW LeMans blau, men denne er noe lysere tror jeg. Er det en metalliclakk? Det at nyrene er skjeve tror jeg kommer av den krasjen du hadde muligens? Min gamle IS ble aldri helt rett i fronten etter krasjen, var glippe mellom panser og grill der og. Du bør lete etter org M-tech hekkfanger, ser mye bedre ut. Og lakker den lille listen over skiltet
marararius Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 Heisann. Takk for innspill Det er jo rart, for den uorginale grillrammen jeg hadde på var jo helt fin oppe ved panseret og fangeren, men var helt feil mellom skjermen og fangeren i endene, ved hjula. Denne er jo orginal, så burde jo passet, men skal ha den av å se om den kan være litt skjev eller noe. Men har justert litt etter bildene er tatt, og ble mye bedre. Kikker litt etter orginal M3 hekk ja, får det nok i løpet av vinteren tenker jeg, må jo få det lakkert også. Den lista over skiltet bak syntes jeg skal være sort, jeg syntes det ser bra ut egentlig Er metalliclakk ja Liker den fargen godt, og er fornøyd med valget, men sliter litt med å få "riktig" farge på bildene...
Dr_S Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Joda, ser kanskje greit ut nå, men den blir grå etterhvert. Har akkurat kjøpt ny sånn jeg, da den som sto på knakk...må lakke
marararius Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 Min begynte å bli litt grå, men vasket bilen ista, å smørte den med Bumpercare Ble bra det.. Hadde en vask i motorrommet ista også, men blir ikke fornøyd. Sprayet på mye Prickbort, men er noe oljedrit på dekselet der man fyller på olje, som ikke går bort, og noe greier på dempertårna.. Men men.
marararius Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 Nei spylte først over oppi der, og så sprayet på masse prickbort, og ventet litt, og sprayet prickbort på en svamp også, å vasket litt, men gikk ikke noe særlig bort, men syntes dekslene ble veldig gråe etterpå når jeg tørket.
Dr_S Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Prikkbort skal i prinsippet funke bra til motorvask, men jeg liker Amazin Roll-Off'en bedre Tok den idag på moderns Vectra, ble strøkent! Han jeg handlet fra sist, får snart inn mere.
marararius Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 Hmm, hvem handler du ifra? Og hvor kan jeg få tak i det? Må finne noe som funker bra, så det er rent og pent før jeg får tårnavstiveren og nytt deksel over radiatoren Så blir det kanskje fint under panseret mitt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå