///Mysild Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 hehe menne, lister og håndtak og spylerdyser, og lister rundt vinduene forblir svarte håper jeg!
marararius Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Skrevet Mai 5, 2008 Ja, de blir beholdt svarte Bestille en pakke fra koed etterhvert, med nye dørhåndtak, dekslene til B-stolpene og nye spylerdyser. Også nye lykteglass. Så må jeg jaggu ha nye skiltlys også.
///Mysild Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 hmmm, greit å ha delene før du får tilbake bilen hehe... et tips, begynn på en kant
///Mysild Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 gratulerer med gull på skuldre, og velkommen i de voksnes rekker
marararius Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Skrevet Mai 8, 2008 Men øy, hvordan får jeg bort avstemningen fra tråden min?
///Mysild Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 da er min plikt utført... nå kan jeg spise mat, og ut i sola
marararius Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Skrevet Mai 9, 2008 Skal bort litt senere i dag, til lakkereren å kikke etter bilen Kanskje ta noen bilder å legge ut også Skal bli digg å få bilen tilbake på veien igjen.. MEEEEN, hvordan får jeg fjernet avstemningen fra tråden min?
Rabies Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 MEEEEN, hvordan får jeg fjernet avstemningen fra tråden min? DEEEET, har jeg også lurt på en stund
marararius Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Skrevet Mai 9, 2008 Ja, jeg begynte litt å lure på når du skulle fjerne din også, så tenkte jeg skulle spørre deg når du gjorde det. Men den har jo aldri blitt borte For nytt ratt fikk du vel på treffet?
kazynor Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 ja det gjorde han! satt og knota med det rattet hele dagen der hehe
///Mysild Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 hmmm... trodde bare det var å skrive inn et nummer på avstemming
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå