Humman Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Hei, noen som har bilder eller har sett et E39 med M6 felger å om det ser bra ut på de? har tenkt å kjøpe meg M6 felger. først tenke jeg på M5, men de er det så mange av idag. så det blir nokk M6 felger ja. setter stor pris på svar:) Mvh erlend
TIF Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 http://images.google.no/imgres?imgurl=h ... %26hl%3Dno Bare å google litt så finner du
Humman Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Fant bilde der:) tenke å bestille de i 19 toms. å muligens litt senking, tror det blir fint:)
knut_olestad Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Flott farge på den der Men felgene var fete på den
ChrZZ Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Hei, noen som har bilder eller har sett et E39 med M6 felger å om det ser bra ut på de? har tenkt å kjøpe meg M6 felger. først tenke jeg på M5, men de er det så mange av idag. så det blir nokk M6 felger ja. setter stor pris på svar:)Mvh erlend Du kommer ikke til å være alene på veiene med M6 felger heller.. For denne våren, så ser det ut som at det kommer til å bli mange med dem felgene. Alt i fra Fiat, til Nissan, til Opel.... og BMW selvsagt.. Var derfor jeg gikk vekk ifra å kjøpe M6-felger til min, fordi da vil jeg ende opp med felger som alle andre kjøper..
m-blå Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Her er en som har M6 på E39 touring http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=69200&start=30
Humman Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Ja, Men får håpe det blir lite av de i Trøndelag:)
LianLi Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 E39 med M6 felger er bare så sexy Gjerne i sort. Ikke kjør så mye i sentrum da, kommer sikkert til å kjøre av veien om jeg ser den Men tror ikke jeg har sett noe til M6 fleger her i trondheim enda så det blir nok ikke overflod av dem
Humman Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 E39 med M6 felger er bare så sexy Gjerne i sort. Ikke kjør så mye i sentrum da, kommer sikkert til å kjøre av veien om jeg ser den Men tror ikke jeg har sett noe til M6 fleger her i trondheim enda så det blir nok ikke overflod av dem Hehe:) Skal ikke se bort ifra at den blir å se på melhus;)
LianLi Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Bare meg som syntes den der var døds rå? Helt perfekt.
Rabies Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Just what i skull til to say;) Men bortsett fra det er den 100% snadder:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå