flo1 Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Har endelig fått kjøpt meg ny bil, BMW 535i Ganske fornøyd hittil, eneste er at jeg har bytta mellomaksel oppheng.. kort om bilen, den har gått 235000km det er 8,5*18" haman felger på den. hvitblink rundt om. avtagbare h.feste. senka(ukjent merke og hvor mye) nye ventilerete skiver foran og bak med greenstuff klosser. bilen er sort men, panser,fanger og høyere forskjerm er blå, pga en liten kræsj forrige eier hadde med den.. planer for bilen på sikt er: Nye frontlykter sotede (bestilt) nye blink sotede (bestilt) grøftelys med klartglass å sotet Ny kam. chip grenerør komplett eksos fra eksos mesteren i skien nye bakfelger, samme som jeg har bare 10*18" (har noen på hånda nå) noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Så ut som en grei E34 det der, bare bilen får samme farge overalt. Er det 6'er eller 8'er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 der er R6 ja renger derfor ett panse å en forskjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå