NeonMuffler Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 ok, du får gi beskjed hvis(når) det skjer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 interisert i båtbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 båt kunne vert interesangt men ikke gummibåt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 bump.. ingen som trenger lett vinterprosjekt????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Komme med en ennå bedre pris, så skal jeg komme oppover med biltralla jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 sorry 40K er billig,... komplett skinn, 3,6 motor og gear, ledningsnett og understell...alt M5... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Ja, rart denne ikke er spist opp for lenge siden. Mulig det er pga avstanden. E jo dritt billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Hva må til for å få skilter osv på denne? Da tenker jeg på godkjenning av ombygging osv? Vil vel anta at det er et godkjent bygg, men må jo spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 er papirer og alt på motorog slikt. biltilsynet her hadde ikke noe mer å bemerke, så tror ikke det skal bli problemer. men er ikke sikker da jeg ikke har prøvd å godkjenne.. bilen er ikke godkjent ombygd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharif Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 hvor mange km var motoren gått da? vurderer å bygge om min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tim Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Hvor langt er er M5-delene gått? Er den solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Kan hjelpe til med å svare på noen av spørsmålene her siden det er jeg som har bygd bilen Motor og gir ble som sagt kjøpt hos OS bildeler for 35000,- og hadde da gått ca 2 timer etter full overhaling hos BMW!!! Det er ny clutch og giroverførings-foringer ble laget i nylon for å få minst mulig slakk under giring. Alt av understell og utstyr inni bilen ble tatt fra en svensk M5 som var påkostet vanvittig mye før motoren i den røyk. Alt av bremser, foringer og andre slitedeler var byttet like før jeg kjøpte den og demonterte den. Her hentet jeg også motorstyreenhet med Motor Nord Chip, så motoren skal yte ca 340hk. Eksosanlegget ligger hos meg enda og følger selvsagt med. Har liggende godkjenningspapirer og har vist disse på biltrangsynet så det skal ikke være noe problem med godkjenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 PS: Dette er grisebillig!!!! Kostet meg over 250000,- i deler å bygge denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tim Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Om jeg skal legge inn ett seriøst bud på bilen må jeg vite hva som må til for å få den lovlig på veien og hva det evt. vil koste + hvor langt m5 delene er gått og hvor langt karosseriet har trillet. - Tim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 beklager bud under 40000 mottas ikke, og det ser ut som at bilen er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg