Gå til innhold

BMW M5 #SELGES# 40.000

raynik
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

reiser i natt på jobb, har en som garanterer 100% at han skal ha bilen når jeg kommer hjem.

men i mitt syn er ikke bilen solgt før bilen er hentet og penger mottatt....

har nå hentet eksos og det som manglet...pluss litt ekstra deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt lei av pratere som ikke har penger eller ikke klarer å skaffe penger...og folk som skal bytte i alt mulig dritt som di har liggende... litt lurt å ordne penger og slikt slikt på forhånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Da er denne til salgs igjenn om noen vil ha, har nå komt seg fra sortland til Møre og romsdal,

SELGEST for 32000 KR uten interiør men ellers som den var, da eg kjøpte den,

Selges da eg ikke har plass til den i vinter, og trenger penger til ett annent prosjekt, bilen starter og fungere, men mangler eksos fra kat og bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hjelpe til med å svare på noen av spørsmålene her siden det er jeg som har bygd bilen :D Motor og gir ble som sagt kjøpt hos OS bildeler for 35000,- og hadde da gått ca 2 timer etter full overhaling hos BMW!!! Det er ny clutch og giroverførings-foringer ble laget i nylon for å få minst mulig slakk under giring.

Alt av understell og utstyr inni bilen ble tatt fra en svensk M5 som var påkostet vanvittig mye før motoren i den røyk. Alt av bremser, foringer og andre slitedeler var byttet like før jeg kjøpte den og demonterte den. Her hentet jeg også motorstyreenhet med Motor Nord Chip, så motoren skal yte ca 340hk. Eksosanlegget ligger hos meg enda og følger selvsagt med. Har liggende godkjenningspapirer og har vist disse på biltrangsynet så det skal ikke være noe problem med godkjenning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...