Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde en sverige tur med e36`en men hadde store problemer i køkjøringa i stockholm,hele bilen rista som pokker når jeg skulle starte i første gir... samme pokker om jeg hadde mye turtall. hjalp ikke å slure mye med clutchen heller.

var litt risting i førstegir tidligere men ble bare mye værre i køkjøringa.

men så fort jeg fikk gira til andre eller startet i andre gir hadde jeg ikke samme problem.

.

merkelig nok så rister den ikke nå lenger,men nå kjører jeg for det meste fram og tilbake på jobb.

hva kan det være?en kompis fra sverige mente det kunne være utløserlageret i clutchen,kan det stemme?

Skrevet
er trøstelageret , eller hva det heter nå igjen. rimelig sikker på det!

mulig det var trøstelageret han snakka om..

men hva pokker er det? utløserlager er greit nok

Skrevet

dårlig motorfeste kanskje? en jeg kjenner hadde bare 2 av 3 motorfester på en gammel toyota, det rista når han slura i veien på første.. men det rista også når han passerte 140 km/t.. arti på motorveien i danmark

Skrevet

min rister kun i første gir når jeg slurer med clutchen..hadde langt over 140km\t i sverige.å hadde ingen problemer eller lyd i det hele tatt.kun med køkjøring.

Skrevet
men da burde vel den riste uansett gir? er liksom kun når jeg slurer på clutchen i 1 gir,ellers er den helt fin.m

Ja skulle tro det samme men faktisk var den kun slik når jeg løste bilen og..... etter en mnd tid kom det på alle gir. Min spiste to hardy koblinger før eg fant ut at det var kast i mellomakslingen.

Men ta en titt på hardykoblingen om det er anntdning til sprekk ol, er jo ikke vanskelig å sjekke :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...