klodrik123 Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 selger 2 stk alpina recaro skinstoler.... kommer vistnok fra alpina e34.. RETTELSE: de kommer fra e36 fikk jeg fortalt uti tråden.. må brukes i dørs!.. stod i en e30 en stund.. kom veldig få utgaver av disse i svart skinn.. el justeringer på det meste... dise stolene kommer oprinnelig ifra sverige... stolene er hele og veldig pene... ingen hull... dette er en sjelden mulighet... så skammbud er det bare glemme.. kan byttes i m5 fangere og sideskjørt + noe anna jeg trenger til e34 eller en bil el no.. gjerna en hilux eller 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Tøffe seter. Men er de skitne/støvete eller er det skinnet som er litt slitt?? Og hvilken prisklasse har du sett for deg da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 er pga kameraet.. hvis man hadde gått over med svart stoff så hadde de vært nesten strøkne... 5-10 lappa stolene bør hentes.. da ser man standen på de og.. de står v kristiansund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Du har pm fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Du har pm fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Har bare sett de en gang før, og må si at det er dritfine stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 ja det er drit feite stoler.. hadde aldri sett slike før jeg så disse jeg.. så sjelden mulighet dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Og jeg mener en høy prisklasse er berettiget. Hadde de passet i E36 hadde jeg glatt investert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 de har stått en stund i e30 så er vel mulig å få di inn i en e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 det er ikke vippe funksjon på stolene, så di egner seg best i 4dørs.. stod i en 2 dørs e30 en stund men var ikke noe særlig og komme seg inn og ut bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Av erfaring kan jeg si at disse er meget gode å parkere kroppen i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 interesert i å bytte mot noe? f eks en 90 modell 535i motor med ny innmat i topp? eller en 745i motor? med ny turbo...pm meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Få se bilde av kontaktene til el-justeringen da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 kontakten er blitt ombygd men fikk med de orginale, så skall sette på di å få ut no bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 kan byttes i bil eller paramotor ell no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå