The StigMeister Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Det så veldig rart ut.. det kan ikke være fangeren som ikke sitter helt på plass?
Jan Tore Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Fangerbrakettene som en skyver fangeren innpå som har løsnet eller noe lignende?
Mexos Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Skru opp de 4 boltene til bjelken og løft den opp så høyt du klarer, så skrur du igjen mens du holder fanger'n opp. Så kan du gjøre samme prosess med festene på siden
Michter Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 Skru opp de 4 boltene til bjelken og løft den opp så høyt du klarer, så skrur du igjen mens du holder fanger'n opp. Så kan du gjøre samme prosess med festene på siden festene på innsiden?
Michter Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 The StigMeister - Jan Tore: fangeren er skyvd inn i fangerbrakettene, og fangbraketteen, sitter fast med to skruer. jeg ser ingen måte å justere høyden på disse skruene?!?
Michter Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Da har jeg fått på v-maxx senkesettet. skrudde alt ned på det laveste, altså 80mm foran og 60mm bak, MEN SER IKKE SÅNN UT! tror fronten er 13+cm over bakken Nå skal bilen på etterkontroll på vegvesenet på tirsdag, onsdag er det etter Eu kontroll. Og da blir det montering av xenon nær,fjern, og grøft, Soting av hovedlykt, Gt-look leppe, felger, GT spoiler og kanskje m3speil! tenkte også jeg skulle kjøpe matt svart spray på boks og lakkere noen strøk på støtlistene. har allerede gjort dette på "poleringshvite" baklistene, og resultatet ble veldig bra! Her er noen bilder fra hvorda bilen ser ut nå, samt noen bilder fra prøvemonteringa av Vertini riviera ;D
The StigMeister Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 80mm fremme er max? På mitt sett så stod det at 120mm var max.. hm
Michter Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 80mm fremme er max? På mitt sett så stod det at 120mm var max.. hm ja, stemmer det men da må du vel ta av hjelpefjøra eller noe slikt? må ha den på nå som jeg skal godkjenne det
The StigMeister Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Fremme er det ikke noe hjelpe fjør, såvidt jeg vet
Michter Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Fremme er det ikke noe hjelpe fjør, såvidt jeg vet Var det på min
Michter Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 ble fin høyde på bilen, ble tøff fronten takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå