Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skru opp de 4 boltene til bjelken og løft den opp så høyt du klarer, så skrur du igjen mens du holder fanger'n opp. Så kan du gjøre samme prosess med festene på siden :)

Skrevet
Skru opp de 4 boltene til bjelken og løft den opp så høyt du klarer, så skrur du igjen mens du holder fanger'n opp. Så kan du gjøre samme prosess med festene på siden :)

festene på innsiden?

Skrevet

The StigMeister - Jan Tore: fangeren er skyvd inn i fangerbrakettene, og fangbraketteen, sitter fast med to skruer. jeg ser ingen måte å justere høyden på disse skruene?!?

• 1 month later...
Skrevet

Da har jeg fått på v-maxx senkesettet. skrudde alt ned på det laveste, altså 80mm foran og 60mm bak, MEN SER IKKE SÅNN UT! tror fronten er 13+cm over bakken

Nå skal bilen på etterkontroll på vegvesenet på tirsdag, onsdag er det etter Eu kontroll.

Og da blir det montering av xenon nær,fjern, og grøft, Soting av hovedlykt, Gt-look leppe, felger, GT spoiler og kanskje m3speil!

tenkte også jeg skulle kjøpe matt svart spray på boks og lakkere noen strøk på støtlistene. har allerede gjort dette på "poleringshvite" baklistene, og resultatet ble veldig bra!

Her er noen bilder fra hvorda bilen ser ut nå, samt noen bilder fra prøvemonteringa av Vertini riviera ;D

rhwk48yzr5cqfy4nn7oe.jpg

9elzwc5bkkaj59ahmbmt.jpg

oqgckk31c6978asymz18.jpg

ezm9zy9qxg6rsavei354.jpg

dwpk9gu3bywzk829syoc.jpg

83qnqkjux7tyi3sp3i56.jpg

Skrevet
80mm fremme er max? På mitt sett så stod det at 120mm var max.. hm :)

ja, stemmer det :D men da må du vel ta av hjelpefjøra eller noe slikt? :D

må ha den på nå som jeg skal godkjenne det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...