Michter Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Skrevet Juni 13, 2009 Takk takk Gusvei er noe dritt :S allerede kjørt leppa full av grus et par ganger, men heldigvis er leppa av bra plast, så har ikke et eneste merke ;D må rygge mye ;D hehe! leppa er kjøpt hos GSbildeler, siden de var de eneste som hadde den på lager, måtte ha leppa fort ;D hehe link til leppa(F) på GS ;D http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 262U1Z1S1Y
Richirich Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Takk takk Gusvei er noe dritt :S allerede kjørt leppa full av grus et par ganger, men heldigvis er leppa av bra plast, så har ikke et eneste merke ;D må rygge mye ;D hehe! leppa er kjøpt hos GSbildeler, siden de var de eneste som hadde den på lager, måtte ha leppa fort ;D hehe link til leppa(F) på GS ;D http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 262U1Z1S1Y og når folk blunker på deg med lysa på parkeringsplassen kan du godt stoppe !!
Halvor89 Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Kan man bruke eksisterende hull som org leppa er festa i til å feste GT-leppe ? Eller må man begynne med selvborrende skruer ?
Michter Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 Takk takk Gusvei er noe dritt :S allerede kjørt leppa full av grus et par ganger, men heldigvis er leppa av bra plast, så har ikke et eneste merke ;D må rygge mye ;D hehe! leppa er kjøpt hos GSbildeler, siden de var de eneste som hadde den på lager, måtte ha leppa fort ;D hehe link til leppa(F) på GS ;D http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 262U1Z1S1Y og når folk blunker på deg med lysa på parkeringsplassen kan du godt stoppe !! whaaat? Halvor89: det følger med skruer ;D 4 av hullene i leppa går gjennom dtm leppa og m3 fronten, resten av de 6-8? hullene skrur man inn i dtm leppa med en metall plate i mellom ;D
Michter Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 blinka på deg utafor rema sundet i går sorry at jeg ikke så det! var nok i min egen verden ;D men skal holde utkikk neste gang (H)
Michter Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 Da kommer det en ganske stor update ;D siden sist har jeg montert speil, øyelokk og GT spoiler! jeg har også lakkert listene, GT leppa og DTM leppa i Matt svart ;D slik ser bilen ut nå (dårlige mobil bilder)
Michter Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 Da kommer det en ganske stor update ;D siden sist har jeg montert speil, øyelokk og GT spoiler! jeg har også lakkert listene, GT leppa og DTM leppa i Matt svart ;D slik ser bilen ut nå Har bestilt Effektpotte fra GS som kommer i morgen ;D (dårlige mobil bilder)
ZhilleN Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Menne... Grillen er i matt svart eller?.. :S Greit nok at du lakkerte gt leppa, men grillen kan du ha stått som den var synes jeg..
Michter Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 Menne... Grillen er i matt svart eller?.. :S Greit nok at du lakkerte gt leppa, men grillen kan du ha stått som den var synes jeg.. hehe! grillen skal lakkeres, men har ikke fått gjort det ennå¨. Historien er at i fjorvinter, butta jeg litt i autovernet, og grillen ble ødelagt, kjøpte en ny på ebay, men denne syns jeg har dårlig passform, så vurderer å kjøpe ny, eller lakkere den som den er ;D har mangel på verktøy for tida, så orker ikke tanken på å skru løs grillen ;D hehe forløpig polerer jeg den ofte, slik at den holder seg svart, og ikke grå ;D hehe
Michter Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 Denne bilen falt i min smak! gansk rå bil! takk Nå har potta kommet på, men den er veeeldig skjev, så den ligger borti M3 diffuseren :S lukter svidd plastik hver gang jeg går ut av bilen :S
ZhilleN Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Denne bilen falt i min smak! gansk rå bil! takk Nå har potta kommet på, men den er veeeldig skjev, så den ligger borti M3 diffuseren :S lukter svidd plastik hver gang jeg går ut av bilen :S Hmm... Den der er lei.. Ligger den oppi elller på siden av diffusoren?
Thomaz Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Gt leppe er veldig kledelig.. Bare synd den skal ta nedi alt som er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå