Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Takk takk :D

Gusvei er noe dritt :S allerede kjørt leppa full av grus et par ganger, men heldigvis er leppa av bra plast, så har ikke et eneste merke ;D må rygge mye ;D hehe!

leppa er kjøpt hos GSbildeler, siden de var de eneste som hadde den på lager, måtte ha leppa fort ;D hehe

link til leppa(F) på GS ;D http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 262U1Z1S1Y

og når folk blunker på deg med lysa på parkeringsplassen kan du godt stoppe !! :P

Skrevet
Takk takk :D

Gusvei er noe dritt :S allerede kjørt leppa full av grus et par ganger, men heldigvis er leppa av bra plast, så har ikke et eneste merke ;D må rygge mye ;D hehe!

leppa er kjøpt hos GSbildeler, siden de var de eneste som hadde den på lager, måtte ha leppa fort ;D hehe

link til leppa(F) på GS ;D http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 262U1Z1S1Y

og når folk blunker på deg med lysa på parkeringsplassen kan du godt stoppe !! :P

whaaat? :D

Halvor89: det følger med skruer ;D 4 av hullene i leppa går gjennom dtm leppa og m3 fronten, resten av de 6-8? hullene skrur man inn i dtm leppa med en metall plate i mellom ;D

• 5 weeks later...
Skrevet

Da kommer det en ganske stor update ;D

siden sist har jeg montert speil, øyelokk og GT spoiler! jeg har også lakkert listene, GT leppa og DTM leppa i Matt svart ;D

slik ser bilen ut nå :D

(dårlige mobil bilder)

Skrevet

Da kommer det en ganske stor update ;D

siden sist har jeg montert speil, øyelokk og GT spoiler! jeg har også lakkert listene, GT leppa og DTM leppa i Matt svart ;D

slik ser bilen ut nå :D

Har bestilt Effektpotte fra GS som kommer i morgen ;D

(dårlige mobil bilder)

0a4fx92s22fuoohwjrb7.jpg

knwz9ttfj7zhpsmhlzhw.jpg

67gf6ty2ewet3e65x62i.jpg

phmdbqwacnuk5ubi8yxy.jpg

mg0nx1xm7ybvh7f8zgph.jpg

Skrevet

Menne... Grillen er i matt svart eller?.. :S Greit nok at du lakkerte gt leppa, men grillen kan du ha stått som den var synes jeg..

Skrevet
Menne... Grillen er i matt svart eller?.. :S Greit nok at du lakkerte gt leppa, men grillen kan du ha stått som den var synes jeg..

hehe! grillen skal lakkeres, men har ikke fått gjort det ennå¨. Historien er at i fjorvinter, butta jeg litt i autovernet, og grillen ble ødelagt, kjøpte en ny på ebay, men denne syns jeg har dårlig passform, så vurderer å kjøpe ny, eller lakkere den som den er ;D har mangel på verktøy for tida, så orker ikke tanken på å skru løs grillen ;D hehe

forløpig polerer jeg den ofte, slik at den holder seg svart, og ikke grå ;D hehe

Skrevet
Denne bilen falt i min smak! gansk rå bil!

takk :D

Nå har potta kommet på, men den er veeeldig skjev, så den ligger borti M3 diffuseren :S lukter svidd plastik hver gang jeg går ut av bilen :S

Skrevet
Denne bilen falt i min smak! gansk rå bil!

takk :D

Nå har potta kommet på, men den er veeeldig skjev, så den ligger borti M3 diffuseren :S lukter svidd plastik hver gang jeg går ut av bilen :S

Hmm... Den der er lei.. Ligger den oppi elller på siden av diffusoren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...