Michter Skrevet September 19, 2009 Forfatter Skrevet September 19, 2009 infinity skjørt, og mtec bakfanger. perfekt til gt leppa og m diffuseren bak : ) Har dette selv på min coupe. Mtec skjørt er rimelig kjedelig . vurderer det og
Michter Skrevet September 19, 2009 Forfatter Skrevet September 19, 2009 Da har jeg fått facelift grillramme og sorte nyrer fra GSbildeler neste måned skal den grå grillramma bli bytta ut med nylakkert facelift ramme ;D flott bil!! takk
Michter Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2009 Har fått lakkert og satt på facelift grillramma og nyrer ;D Siste bilde før den gjøres vinterklar i morgen :S skulle gjerne hatt en annen vinterbil:(
Michter Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 Liten update! en bra og en dårlig nyhet. Den bra nyheten først, jeg har endelig bestilt høytalere fra usa! Alpine SPR 13S - komponent sett som skal foran: http://www.sonicelectronix.com/item_882 ... R-13S.html Alpine SPR 69C - 6x9 sett som skal i hattehylla. har adaptere liggende. http://www.sonicelectronix.com/item_855 ... R-69C.html Den dårlige nyheten: første dagen snøen la seg måtte jeg ut og teste føre. lekte meg på industriområder. Det var artig! men når jeg kjørte på veien fra industriområdet, fikk jeg høyre hjul oppi et dypt hull, og frontfangeren sprakk. Bitene fløy! kjører nå rundt med et STORT "luftintak på høyre side av M3 fronten.. DVS at jeg er på jakt etter en ny front!!!
Michter Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 Feit E36 du har Fin bil Christoffer Nilsen! Takk selvfølgelig som vanlig så har pakken min vært i oslo over 1 uke :S har fått brev fra posten om personnummer og fortolling, så nå håper jeg det skal gå i orden straks
Lars89 Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Her var det gjort mye riktig siden innkjøp! Gratulerer med konge resultat
m-alpin Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 ikke fan av 4dørs men denne var bra,denne likte jeg
Simen! Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Pent resultat det der gitt Syns den burde fått m-skjørter og det hadde vert prikken!
Michter Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 Takk for kommentarene. jeg vurderer egentlig rieger infinity sideskjørt og bakkfanger eller M. Men blir aldri enig med meg selv :S Endelig fikk jeg høytalerene! må ut og sette dem i med en gang!!! vurderer også å sote nær og fjernlys som jeg har gjort tidligere i tråden
Michter Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 I helga fikk jeg satt inn 6x9 bak ble bra lyd! høytalerene foran kommer på til helga igjen ;D
bmwe_e36 Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 syns den er virklig fin skulle likt og hatt denna faktisk
Michter Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 syns den er virklig fin skulle likt og hatt denna faktisk Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå