Michter Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Nå er alle høytalerene på plass i bilen mangler bare forsterker og basser =)
Michter Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 har et lite problem om dagen, med å sette på nærlysa. etter jeg har startet bilen og vrir om bryteren, skjer det ikke noe i nærlysa ( alt annet fungerer, og det har ikke gått noen sikringer). Lysa kommer seg etter at motoren har gått litt. som oftest når jeg kjører med nærlysa på, og stopper motoren og vrir om lysbryteren for å gå inn i huset og hente noe jeg har glemt. vil ikke nærlysa komme på med en gang jeg vrir om bryteren, selv om de sto på for 2min sida. under kjøring lyser lysa normalt.. dette begynte nå på høsten og det ble kaldt i været. noen som har hatt lignende problemer før? dårlig kontakt (isåfall hvor?)?
Mexos Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Anbefaler deg å kjøpe original m-front hvis du ikke allerede har byttet den ut. Regner med du hadde uoriginal tidligere? Kopifangerne tåler ikke en dritt, så det kan fort lønne seg å kjøpe original så slipper en å bytte fanger hver gang man er litt uheldig
Michter Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Skrevet Desember 21, 2009 takk! joa, sliter litt med penger for tida, tjener ikke stort som korporal i militæret hehe! Fant noen bilder fra bilen i sommer (H) tatt med speilrefleks alt blir bedre da
Michter Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 fant et bilde fra i sommer av bilen, og tenkte kanskje jeg skulle legge det ut i tråden min eneste som skiller bilen her fra slik den er i dag, er M3 speila.
dagerik Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Ser du valgte sonicelectronix for bestilling fra usa, er dette å anbefale? Bestilte spiller med skjerm fra dem for et par år siden, første gang jeg testen den, vart den ødelagt, å fikk egentlig dårlig kundeservice fra dem i ettertid
Michter Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 Ser du valgte sonicelectronix for bestilling fra usa, er dette å anbefale? Bestilte spiller med skjerm fra dem for et par år siden, første gang jeg testen den, vart den ødelagt, å fikk egentlig dårlig kundeservice fra dem i ettertid Jeg har ikke hatt noe problemer med dem, jeg har kjøpt spiller og høyttalere derfra.
Michter Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 takk M skjørt eller rieger infinity kommer, er bare ikke helt sikker på hvilken. men aller først må jeg fjerne noe rust bak høyre framhjul. Jeg må også finne noen som kan valse bak, slik at jeg får slept baken på'n litt til Store dekkfirmaer, valser dem? sharif?
Michter Skrevet April 15, 2010 Forfatter Skrevet April 15, 2010 Planene for sommern 2010: - Kjøpe ny M-tech frontfanger fra ant. Koed.no. - ant. M-tech sideskjørt. - Valse hjulbuene bak (og foran). - Få bilen enda lavere bak. - bygge mer stereo.
Rollerboy Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 Denne var fin ja : ) Ikke så ofte en ser så fine,ivaretatte sedaner : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå