Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er min BMW!

Det er en 1996 Bmw e36 M43 316i. Motoren er ikke særlig mye å skryte av.. men går billlig.. det skal den ha!

Jeg kjøpte bilen i Molde og kjørte den ned til Minnesund i oktober 2007, da så bilen slik ut. Fargen er dünkelgrön 2 og har beige intriør.

gd9av6mpgct0o0pzztnx.jpg

0al08axv347iifecshf3.jpg

5si0ln8tqxjjyms5axfa.jpg

5si0ln8tqxjjyms5axfa.jpg

gk40h40w3l21jgzj9pam.jpg

jzmeywa6ydh5wbde9w42.jpg

Liste:

(X) Det jeg har gjort med bilen

( ) planer

(o) har deler

----------------------------

(X) CCFL ringer

(X) hvite/grå side blinkers

(X) tona/rød baklykter

(X) M3 støtlister

(X) sort grill - 97 facelift

(X) Alpine IDA-X001

(X) carbon emblem foran og bak

(X) sølv pære sideblinkers og blinkers bak

(X) Xenon i tåkelys 6000k

(X) hvitt skiltlys bak

(x) M3 fanger - ØDELAGT! MÅ HA NY!

(x) Ettermontert tåkelys

(x) Baklukesenker

(x) øyelokk

(x) spoiler lip

(x) grillholder (mangler lakkering)

(x) Rieger Gt leppe foran!

(x) Nye skiltholdere - navnet mitt foran (H)

(x) sølv pære blinkers foran

(x) hvitt skiltlys bak

(x) 1,2cm spacere - brukes på vintern

(x) montert M3 diffuser på orginalfanger

(x) V-maxx just. senkesett

(x) Vertini Riviera 8x18, ET35, 215/40 foran - 9x18 ET35, 225/40 bak

(x) GT spoiler

(x) M3 Speil

(o) Alpine SPR-13S 5-1/4 komponentsett

(o) Alpine SPR-69C 6x9

( ) Rieger infinity sideskjørt og bakfanger? eller?

( ) Alpine forsterker og basser?

OPPDATERING, se side 10!

Bilen før:

vg9b1f56aqd2hts6drvz.jpg

bq0spojnbxuowg92fqph.jpg

g0ej0xmxmcn97w1o6la6.jpg

p5r9x88bvxf9cdrnqgn2.jpg

mp7x6mabb49qqu1f5ptr.jpg

hj00irmhzro5qxj4nj8w.jpg

Etter en liten bulk i autovernet, nyvaska, alpine spiller, samt bytting av emblem på noen av bildene.

wriycvurc0dsne798o4g.jpg

mp365w6makkihwjcoai2.jpg

g366gat7gfm7xc0wuzxj.jpg

zz1nqjrhu3hozqlh370j.jpg

f0ik355l70am8lmy80wr.jpg

Mercedes 86 - BMW 96

np3cmntqnw1qbrfyvhc9.jpg

FØR:

myv7cnq4woamiang0489.jpg

vwwflp8n1ry1wbt7s6xv.jpg

i8pket22rua847u70yol.jpg

for tida står bilen... har en vannlekkasje bak motoren et sted.. har ikke peiling på hva det kan være.. er ikke så god på å ta ut motorer at det kommer nok til å ta en stund før jeg får den på veien igjen .. har forresten satt på sommerfelga.. 17" BMW orginale 225/45 :D

Gjerne kommenter bilen.... takk!

• Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det var en spesiell fargekombinasjon. Liker alt du har gjort med bilen og alle planer, bortsett fra Angeleyes'ne. De ser så "billig" og rare ut synes jeg.

Skrevet

takk! ja, fargekombinasjonen er litt spesiell, men helt grei når man blir vandt til det...

Skjønner hva du mener... kan hende jeg bytter dem. Etter smellen i autovernet røk 3 av 4 fester + at jeg har veldig lyst på større ringer, men de er jo dyrere også må jeg kjøpe sideblink utenom...

Skrevet

Arti bil, men har du virkelig ikke tenkt på å ta ut, kaste det i søla, tenne på det, og sprenge det intreøret ditt til der sola ikke skinner?

Fæleste intreøret jeg har sett i en e36 iallefall.. Hehe

Skrevet

Der har han laget seg en tråd om bilen :wink:

Jeg skal kaste de lyktene til h..... de ser ikke bra ut! den ene lykta mi har tatt inn masse vann..

Skal ta å kjøpe nye lykteglass til originallyktene, også skal jeg kjøpe ettermonterings ringer å feste på :)

Skrevet

bilen er litt utenom det vanlige :P særlig interiøret..

jeg syns interiøret er helt greit.. men ville heller hatt skinn.. men da måtte jeg nok ha spytta ut mer penger for den.. får se hva som skjer med interiøret etter hvert... prøver å få det til å se bra ut utenifra først :D

hehe. tenkte det var på tide :P

Lyktene skal bort...! ser ut som om de lyser rett til himmels når de ikke er på, dessuten er det nesten alltid dugg i dem.. Ikke dumt å sette på de orginale lyktene.. kanskje jeg skal vurdere det jeg og... de ringene lyser vel nesten de som lyser best? CCL ringer investerer jeg i tror jeg :P

Skrevet

hehe! jeg bestilte CCFL ringer på Ebay i dag.. bestilte også hjørne blinkers fra Umnitza ;D gleder meg til å sette de på! :D

fy fader! 11K! jeg brukte ikke opp frikortet mitt jeg , så jeg fikk 0 :D hehe! men får stipend og jeg da ;D! det hjelper på! :D

Skrevet

Er veldig imponert av at det er så mange som synes CCFL ringer er grisepent.. Var selv en av de første som kjøpe dette, da det fortsatt ikke var vanlig med ringer på E36.. Nå det siste halvannet året har det regelrett eksplodert med ringer i lyktene, og jeg finner fortsatt ingen som lyser så sterkt og klart som ccfl..

Skrevet
Er veldig imponert av at det er så mange som synes CCFL ringer er grisepent.. Var selv en av de første som kjøpe dette, da det fortsatt ikke var vanlig med ringer på E36.. Nå det siste halvannet året har det regelrett eksplodert med ringer i lyktene, og jeg finner fortsatt ingen som lyser så sterkt og klart som ccfl..

CCFL er penest! Det eneste som jeg syns er litt teit er at jeg ikke finner blinkers som matcher med de orginale lyktene :(

Skrevet

CCFL er penest! Det eneste som jeg syns er litt teit er at jeg ikke finner blinkers som matcher med de orginale lyktene :(

Du får jo de blinkersene som har svart bakgrunn da! Er de jeg blir å kjøpe:) Hva måtte du gi for ringene da?

Skrevet

Du får jo de blinkersene som har svart bakgrunn da! Er de jeg blir å kjøpe:) Hva måtte du gi for ringene da?

Har du en link til de blinkersene?

Jeg ga 445,25kr på ebay.co.uk med frakt. Syns det var der de hadde best utvalg :D

så ente opp med disse:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280213867802&ssPageName=ADME:X:RTQ:GB:1123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...