Michter Skrevet April 11, 2008 Forfatter Skrevet April 11, 2008 Gå på schmiedmann å se der! Der har de med svart bakgrunn Er de jeg skal ha meg ccfl ringene koster 675 inkludert frakt på denne sida: http://www.norvatio.mystore.no/index.php/cPath/1643 Blir å kjøpe mine ringer derifra Herlige bilder av ringene! Det er vel slike blinkere som er på bilene, jeg har kjøpt meg sota med ruglete glass... nesten helt like som de orginale, bare det at mine er da sota hehe
Mexos Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Skal kjøpe sorte med klart glass:) Det kan se litt rart ut med originallyktene.:
The StigMeister Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Jeg har hvite blinkere liggende. Så skal prøve de først. Har faktisk 3 sett med hovedlykter nå. De originale, inpro og oneblock(møkk) lyktene.
-Anders- Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Kjøp deg sota blinkers. Det er det peneste mener nå jeg, og jeg har hatt hvite og klarglass i tillegg. Jeg skjønner heller ikke hva som får folk til å kjøpe de oneblock lyktene. Ser jo heelt latterlig ut, og passer hvertfall ikke en ellers original E36. Ja, de er billige, men billig ser som regel ikke bra ut.
Michter Skrevet April 11, 2008 Forfatter Skrevet April 11, 2008 så litt rart ut ja... Jeg må bestemme meg nå snart om jeg skal ha spacere på bilen eller ikke? skal bestille fra koed... Er det noen som har noen formeninger om det? ser det bra ut, eller ser det bare rart ut...? Jeg har tenkt på 5mm foran og 10mm bak.. eller burde jeg ha like store foran og bak?
Michter Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 prøvde m3 fangeren på bilen min her om dagen, men bjelka inni frontfangeren var litt "vrengt" så alt så egentlig helt monga ut... har prøvd å vri den på egenhånd, men det nytter ikke.. så er det noen som har en slik bjelke liggenes? trenger det!
D1 Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Åssen går det med bilen Christoffer? Fått lakkert noe?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Nå for tida står bilen... har en vannlekkasje bak motoren et sted.. har ikke peiling på hva det kan være.. er ikke så god på å ta ut motorer at det kommer nok til å ta en stund før jeg får den på veien igjen .. Den vannlekasjen din komer mest sansynelig fra et plast rør bak på toppen din, delenr. 11531743679 koster under hundrelappen. De er bare å følge slangen i fra varmeaperatventilen så dukker de opp Sitter festet med to skruer med 10mm hode, bare å ta av å sjekke.
Michter Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Skrevet Juni 13, 2008 Nå for tida står bilen... har en vannlekkasje bak motoren et sted.. har ikke peiling på hva det kan være.. er ikke så god på å ta ut motorer at det kommer nok til å ta en stund før jeg får den på veien igjen .. Den vannlekasjen din komer mest sansynelig fra et plast rør bak på toppen din, delenr. 11531743679 koster under hundrelappen. De er bare å følge slangen i fra varmeaperatventilen så dukker de opp Sitter festet med to skruer med 10mm hode, bare å ta av å sjekke. takk for tipset, men har allerede reparert vannlekkasjen. var sprekk i toppakninga, så kom på 7 000kr ;D
Michter Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Skrevet Juni 13, 2008 Åssen går det med bilen Christoffer?Fått lakkert noe? Thomas? Jeg skal lakkere til neste måned.. har manko med penger nå ... ;S men da blir det lakkering av M3 front, baklukesenker, spoiler list og øyelokk ;D så gleder meg!!!!! ;D
Michter Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Skrevet Juni 13, 2008 da har jeg skifta lykter tilbake til de orginale, også har jeg satt i ccfl ringer... Samt at jeg har fått etter montert tåkelys og sota linselyktene.. bilen ser for tiden ut slik ... før soting av linselykter etter soting... syns selov det ble bedre.. men klarte å sote for mye, så nærlys og fjernlys funker dårlig... men er ikke så farlig ennå, for det er sol nesten hele døgnet... vet ikke om xenon får lyset bedre igjennom det sota glasset, enn vanlige pærer?! men må nok ta av sotinga og sote på nytt en dag...
D1 Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Ja, er meg ja. Blir kanskje bil på meg snart å, har kontakt med en her inne, så får se om jeg får kjøpt den.
Michter Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Skrevet Juni 14, 2008 Ja, er meg ja.Blir kanskje bil på meg snart å, har kontakt med en her inne, så får se om jeg får kjøpt den. Så bra! enda en bimmer på Minnesund ;D blir det 3 eller 5 serie?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå