sladjan Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 Pen bil du har Men syns bildene dine er så mørke, mister linjene på bilen osv osv.
Michter Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Skrevet Mai 15, 2010 Takk! fargen på bilen er mørk grønn. Når bilen er i skyggen ser den svart ut, og når sola lyser på den er den veldig grønn men nå må jeg si at jeg har hatt bilde inne på photoshop også Dro frontfangeren av en gang til for noen uker siden, alle festene ble ødelagt. Endelig har jeg fått bestilt ny frontfanger på Gsbildeler. Tilbud på M3 frontfanger med løs DTM leppe inkl gitter ++ for litt over 2000 lappen
Michter Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 liten update! har fått montert på ny frontfanger! Og nye sota lykter
Michter Skrevet September 26, 2010 Forfatter Skrevet September 26, 2010 Da har bilen rullet over 222 222 km og har nok en gang fått forandringer i utsende. M3 siderskjørt er montert og riegerleppa er erstattet med GT splittere. Nå forbereder jeg meg til EUkontroll av bilen som skal tas i starten av 2011, satser på at den går glatt igjennom. Skal også få kjøpt inn litt mer Alpine anlegg. Alpine PDX-5 og Alpine SWR-1043D, har trua på dette Kanskje nytt interiør er på vei
Michter Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 I tiden jeg har hatt bilen har jeg vært innom forskjellige utseende og hatt forskjellige mål. Her i sommer skulle jeg ha GT-splitters, m3 sideskjørt og senke bilen så mye som mulig. Forrige uke var målet mitt oppnådd. og slik ble resultatet ca4 cm over bakken. Bilen er hevet 0,5cm etter disse bildene Enjoy! Nå gjenstår det bare anlegg.Blir antageligvis Alpine PDX-5 forsterker og 2x10 alpine SWR-1042. Må også bruke bilen i vinter, så da må den heves og settes på 15" vinterhjul. (skal heve bilen mye denne vinteren, i fjor var den litt for lav. Det endte med at jeg måtte kjøpe ny m3 fanger i sommer). Blir også EU-kontroll på starten av nyåret. Er forsåvidt på jakt etter noen hovedlykter jeg kan bruke på vinteren. orginale eller ikke, noen som har?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå