///Magnus Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Sjekk denne her da! Tror ikke man skal være redd for å kjøpe katta i sekken her iallefall... http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13031870&sid=xz3cbaIGKHW606877&WT.svl=Bilde
m3thecar Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 var hjemme hos tidligere eier , ikke mangel på penger , når bilen ikke ble brukt parkerte han i garasen og så heise den opp på bykken sin for og ikke slite på ting. helt sykt, var en venn av kong helle skjøl
Mexos Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Det kaller jeg vinterlagring Men forstår ikke hvordan noen kan kjøpe en så dyr bil uten å velge med navigasjon. Pga. vektbesparelse? Regner med eier har skiftet ut denne i en splitter ny M3
///Magnus Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Man fikk ikke CSL levert med navigasjon. Den er i utgangspunktet "ribbet" for slike komfort-ting.
Azeton Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Penger er en ting ja. Men når du setter bilen på bukker etter og ha kjørt den så den ikke blir sliasje av det er man NØYE og fortjener Respekt altså
Andreas1 Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 helt sykt, var en venn av kong helle skjøl Siden du er en venn av "kong helle" sjøl vet du sikkert også at Konghelle er en tverrgate av Trondheimsveien hvor forretningen lå tidligere (nærmere bestemt på Sinsen) og ikke en person...
Steffan C Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Rett og slett helt rått! Og nydelig å se at det finnes folk som tar vare på et slikt smykke på den måten . Eyecandy . Denne er vel nesten for strøken for deg? Ville blitt for lite shining i løpet av vinteren... . Den er i utgangspunktet "ribbet" for slike komfort-ting. Hva mener du med utgangspunktet? Fikk man stereo og andre unødvendig utstyr til CSL'n?
///Magnus Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Ja, man hadde noen få tilvalg man kunne benytte seg av. Denne har jo feks automatisk klima.
Turtiss Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Han burde beholdt den, før en tosk kjøper den bruker den som "skrensetralle" eller lignende. Nok av strøkne "museum-biler" blir kjøpt av pengesterke tosker som ødelegger de. Tenk verdien på bilen om 10-15 år, om den får stå i ro.
eriklepe Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 folk må da få bruke eiendelene sine som de vil....
Mauro Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 folk må da få bruke eiendelene sine som de vil.... Klart! Jeg ville nok heller vært en av de "penge-sterke toskene"! En slik bil skal brukes syns nå jeg. Hvis ikke faller jo hele vitsen bort
-Sammy Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 hoi så ut som ting var på stell der ja. MEN jeg krysser fingrer og tær for at det ikke er biltema-bukker den står på Den blåfargen var nemmelig litt illevarslende. Edit: Hvor lang tid tar det før vår egen Tommy bynner å lagre en viss M3GT på bukker nå ? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå