Morten1989 Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Fekk telefon av mora mi i mårrest om at sjåførvinduet på bilen min var knust! Det viste seg at de hadde tatt dvd spilleren: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1741 Og forsterkeren: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1950 Den på linken er den nye utgave. Bilen sto på hydro texaco i buvika hvis noen vet hvor det er Like utenfor trondheim. Så hvis noen hører/eller ser noe ang dette vil jeg gjærne vite det
Deep Dish Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Bilen sto på hydro texaco i buvika hvis noen vet hvor det er Like utenfor trondheim. Jævlig surt..!! Men hvis den stod på en bensinstasjon så er det jo masse overvåkningsamera der som kunne ha filmet innbruddet.! Du burde jo absolutt høre om du får se igjenom overvåkningsfilmen på stasjonen...
Rabies Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Faen at enkelte ikke vet bedre enn å kødde med bilene til folk altså! *Tenke onde tanker*
Morten1989 Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Veit! Er jævelig irriterende at folk ikke kan la andres ting være i fred! Har sjekket overvåkningskamerene, men de så ikke noe :S
Alex88 Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 FAEN DET ER IKKE MORRO, M3 min ble det nesten innbrudd i men naboen løp å skreik med luftgevær i hånda hahahaha så de løp av sin vei. Brøtt seg inn i garasjen Naboen skulle passe på skatten min og det gjorde han kjempe bra TUSEN TAKK DANIEL
Deep Dish Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 FAEN DET ER IKKE MORRO, M3 min ble det nesten innbrudd i men naboen løp å skreik med luftgevær i hånda hahahaha så de løp av sin vei. Brøtt seg inn i garasjen Naboen skulle passe på skatten min og det gjorde han kjempe bra TUSEN TAKK DANIEL Hehe.. Ja Oslo og M3 er vel den rette oppskriften for innbrudd..!!
Alex88 Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 FAEN DET ER IKKE MORRO, M3 min ble det nesten innbrudd i men naboen løp å skreik med luftgevær i hånda hahahaha så de løp av sin vei. Brøtt seg inn i garasjen Naboen skulle passe på skatten min og det gjorde han kjempe bra TUSEN TAKK DANIEL Hehe.. Ja Oslo og M3 er vel den rette oppskriften for innbrudd..!! Det kan du si ja Har motert GPS tracker i bilen etter dette. Itilegg litt biligere forsikring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå