Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fekk telefon av mora mi i mårrest om at sjåførvinduet på bilen min var knust! :shock:

Det viste seg at de hadde tatt dvd spilleren:

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1741

Og forsterkeren:

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1950 Den på linken er den nye utgave.

Bilen sto på hydro texaco i buvika hvis noen vet hvor det er :wink: Like utenfor trondheim.

Så hvis noen hører/eller ser noe ang dette vil jeg gjærne vite det :)

Skrevet
Bilen sto på hydro texaco i buvika hvis noen vet hvor det er :wink: Like utenfor trondheim.

Jævlig surt..!! Men hvis den stod på en bensinstasjon så er det jo masse overvåkningsamera der som kunne ha filmet innbruddet.! Du burde jo absolutt høre om du får se igjenom overvåkningsfilmen på stasjonen...

Skrevet

FAEN :( DET ER IKKE MORRO, M3 min ble det nesten innbrudd i men naboen løp å skreik med luftgevær i hånda :P hahahaha så de løp av sin vei. Brøtt seg inn i garasjen :( Naboen skulle passe på skatten min og det gjorde han kjempe bra :D TUSEN TAKK DANIEL

Skrevet
FAEN :( DET ER IKKE MORRO, M3 min ble det nesten innbrudd i men naboen løp å skreik med luftgevær i hånda :P hahahaha så de løp av sin vei. Brøtt seg inn i garasjen :( Naboen skulle passe på skatten min og det gjorde han kjempe bra :D TUSEN TAKK DANIEL

Hehe.. Ja Oslo og M3 er vel den rette oppskriften for innbrudd..!!

Skrevet

Hehe.. Ja Oslo og M3 er vel den rette oppskriften for innbrudd..!!

Det kan du si ja :P Har motert GPS tracker i bilen etter dette. Itilegg litt biligere forsikring :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...