joris Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Kan feil med disse gjøre at bilen er tung å starte? Har en e30 325 som alltid er tung å starte og etter at bilen har starta lukter det bensin. Spesielt når den er halv-varm. Må kinne 2-3 sek, men den starter alltid. Og går bra. Ikke noe fusking. Hva annet kan det evnt være? Har forsøkt å rense kontakter, lmm, bytte luftfilter, tenningsdeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Min også er sånn, har hørt det er veldig normalt på dissa bilene jeg? Hørte snakk om noe bensin som fordampa og bla bla bla, skjønte ikke helt hva han snakka om. Men er visst veldig normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 Det var jo en fattig trøst.. Normalt at den er lei å starte, lukter bensin, eller begge deler mente du? Ingen som vet hva følerne på kassa gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mafia Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Min også er sånn, har hørt det er veldig normalt på dissa bilene jeg? Hørte snakk om noe bensin som fordampa og bla bla bla, skjønte ikke helt hva han snakka om. Men er visst veldig normalt. har opplevd dette en del på e32 735il... Men for det meste om bilen har vært nettopp kjørt, og motor er varm. Så hadde en mistanke om det som du sier, at bensinen fordamper helt inne, så gjør at den trenger litt tid for å komme i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 De to følerne er en for tenning og en for injection. Det sitter magneter på svinghjulet. Det går ann å bli kvitt fordampinga, sjekk at bensindysene og kaldstartdysa er tette, skift tilbakeslagsventil og evt. akkumulator ved/på bensinpumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå