Aama_Racing Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 Jeg støtter de som byr lavt, men KUN når ting burde gå billig. Disse felgene er tross alt en sjelden vare. Det som må gjøres med felgene er ikke dyrt, sett at du har kontakter vel og merke. Men å forlange over 5000,- for felger som er runde og fine er IKKE mye.. Ihvertfall ikke slike felger. At han andre fyren kjøpte slike felger som var 95% strøken til en billig peng finner jeg litt vanskelig å tro faktisk. Men for all del, det finne dumme mennesker i verden også Gratis bump fra meg.. Flotte felger du har.. Kristian08 takktakk:) setter pris på faglige innspill:)
Morty999 Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 har penger til deg her.. men ikke mer enn mitt bud..
Stramvaier Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Ikke for å ødelegge salgstråden noe mere. men jeg kjøpte mine 8,5x17 og 9,5x17 BBS RC ferdig opppusset og nylakkerte i valgfri farge for 11000 kr ferdig levert i norge fra tyskland. de var da helt nyoppusset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå