tobiass1 Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Hei. Jeg har aldri hatt mye peiling på bil, så jeg må spør. Jeg vil ha nye felger på min nyligt kjøpte BMW 318i e46 1999. Derfor lurer jeg på hvor store og hvor breie felger kan jeg ha, for at det skal være godkjent og ikke komme borti noen sted når jeg svinger? Jeg så litt på disse felgene her: http://www.byttdekk.com/?page=98&item=2 ... ePackage=1 Vil disse 18" x 8" felgene passe både foran og bak? Og kan jeg få disse med et greit dekk som jeg kan kjøre på grus med uten at jeg ødelegger felg? Jeg vet at velding mange her klarer og svare på disse spm. Kan dere være så snille og ta dere tid til det? På forhånd takk. Mvh. Nyfrelst Bmw entusiast.
kilronan Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 8x18 går uten problemer på din bil med f.eks 225-40/18 dekk.
larserso Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Med riktig innpress tror jeg du får på opptil 9" bred felg på sedan og touring. Ser folk kjører på opptil 20" på E46, men personlig synes jeg over 19" ikke ser så bra ut fordi felgen da buer mindre enn skjermkanten. Kjører selv 8,5x18" (225/40/18) og er strålende fornøyd med den dimmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå