Vmaxx Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Har nettop Rengjort mitt hjertebarn og tenkte jeg skulle legge det ut, det er en 95 520 executive shadowline med 293000 på telleren.... går som ei kule og ser egentlig ganske strøken ut enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 hmm, prøver igjen med bildene denne gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Nydelig bil. Misunne deg fronten din eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 Nydelig bil. Misunne deg fronten din eg. Takker sorte DE lykter gjør susen uansett grill da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Dæggern, den var flott! Et bevis på at det ikke skal så mye til for å forvandle en potensielt kjedelig bil til et smykke Likte de felgene dine. Hvilken dimensjon kjører du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 kjører 225 40 R18 på AC schnitzer.. skal legges til at den er senket litt med Apex fjærer i tillegg, men hvor mye vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Åh den der var strøken! Satser på at min blir slik i løpet av sommern også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 satser på at det sitter en 3.5 motor i min oxo om et par år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 finfin bil hvilken farge har den? var litt lik fargen jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 fargen heter orientblau.. hva står Een for i 520iE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 Executive kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Pen E34. Og hvilken motor tenkte du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Fin E34 du har . Men selv om du har shadowline, burde nyrer vært i chrom! Men smaken er delt . Forøvrig har jeg samme farge og jeg har slike vinterfelger på min Touring . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 snasen bimmer du har da gitt! de felgene der slår aldri feil på e34! skulle gjerne hatt sånne selv.. eneste jeg tror jeg ville gjort var å fått tak i øyelokk uten utskjæringer.. syns den får enda mer bad look da.. noe den virkelig har fra før av med den fronten din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 fargen heter orientblau.. hva står Een for i 520iE? ahh.. var ikke samme fargen lel. orientblau er jo nydelig farge på e34 spesiellt i rette lyset. E'en står for Executive ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå