Steffan C Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Man bytter somregel spenningsregulatoren når man bytter børster. Men går jo selvfølgelig å vippe av de gamle, og lodde på nye børster. Litt mer jobb. Jeg syns det var en grei jobb og skifte dynamo, og trengte ikke under . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Så surt da. Håper du får fiksa det kjapt og får bilen på veien igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 De prøvde å skifte regulator og børster idag men fikk ikke lading så de skifter hele dynamoen... redd for at dette blir dyrt gitt, fikk ikke igjen bilen idag heller så må gå til jobben imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 Ja da var bilen tilbake fra verksted, måtte bytte hele dynamoen pga at den var ødelagt, hele huset og alt... så fikk ny dynamo, med arbeid og alt ble det 7000........menneh, bilen virker hvertfall;) Ingen som har verkstedforbindelser og/eller plass under tak som har lyst på ny kompis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 fikk de byttet dynamo eller skal du gjøre det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 Nei de byttet og ladet og fikset alt for 7000, dynamoen kostet 3500.. Hadde jeg hatt tid og mulighet hadde jeg gjort det selv men jobber dobbeltvakter omtrent hele denne uka og jobbene ligger langt fra hverandre.. måtte ta buss igår og det ga lite mersmak for å si det mildt.. såeh jeg ba dem bare ordne det. ser ut til at det blir mere dobbeltvakter fremover ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 fikk forresten en flaske oljerens med på kjøpet, det var jo nice:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Dæven, fin bil da gitt:D Hvor har du kjøpt felgene dine, og hva heter de??Var de dyre? Sånne MÅ jeg bare HA!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 hei, takk for det Felgene stod på bilen da jeg kjøpte den og det er AC Schnitzer 18 toms med 225 dekk på.. Vet ikke hva de koster men vil tro Bavaria har dem siden de fører ACS (eneste som har ACS i Norge?) Digger de felgene ja, kan ikke vente med å komme hjem til Norge å kjøre den igjen BTW, digger bilen din oxo! Hva med felgene du har? så jo rimelig feite ut de oxo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Takk:) Joda, de funker.. De fulgte med bilen når jeg kjøpte den i høst, så hadde det vært opp til meg hadde det nok heller blitt noen andre felger. Er ikke så fan av felger med så mange eiker. Synes AC Schnitzer felgene er mye finere! Så det spørs om jeg må selge mine og heller gå til innkjøp av sånne som du har:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 syns ACS felgene tar seg meget bra ut på bilen ja, dine så såpass dyre ut så hvis du selger dine tror jeg ikke det blir mye mellomlegg for å få mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Jeg var hos den lokale "Dekk Team" idag for å høre på pris på disse Ac Schnitzer felgene. Eiker Motorshop selger kopier av disse, og med dekk vil de havne på ca 12000,- Fikk tilbud om noen andre som "Ligner", de havna på 9000,- men Ac felgene er uten tvil de fineste! Jeg vet ikke jeg hvor mye jeg kan få igjen for mine, kanskje bare prøve å legge de ut og be om bud. Så kanskje det blir AC S felger på meg til våren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Høres bra ut d aner ikke om mine er ekte ACS eller bare kopier, er det en god måte å sjekke dette på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Lurer på om det står inngravert Ac Schnitzer på ene eiken? Om jeg ikke tar helt feil da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 ok, får sjekke det en gang til neste år når jeg får se bilen igjen takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå