MPowered Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 fin bil...likte den, men er nok svært overpriset....man kan nesten like godt kjøpe en strøken 328....coupe...eller legge på 75 000 lapper til å gå for en e36 3.0l m3. Ville nok heller gjort det enn å kjøpe en ombygd 320....nei denne vill ikke holde seg særlig i verdi...mye pga den er ombygd, gått langt...og er ombyggningen godkjent i vognkort, hvis den ikkke er det, er det ihvertfall ikke noe å satse et såpass stort beløp på...toskeskap itilfelle. Hvorvidt det er toskeskap er opp til den enkelte å vurdere. Er ikke bilen intresang for deg, så er det bare å finne seg en annen tråd å lese. Det irriterer meg at det er flere her inne som er eksperter på å ødlegge andres salgstråder. Det burde kun være i de tilfeller der selger oppgir feil opplysninger. Pen bil, og lykke til med salg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Det er jo forsåvidt sant det han sier, så jeg ser ikke det som "herværk" av salgstråd. Den er jo tatt alder og km i betrakning, rimelig dyr. Virker nesten som E36 er lagd av gull om dagen. Men vi ønsker nå selger lykke til med salg lell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Er du IKKE potensiell kjøper av det som selges eller ikke svarer konstruktivt på spørsmål som har dukket opp, så lar du være å legge inn innlegg! Om du synes det som selges er pent eller ikke, for dyrt, etc., er vi ikke interessert i å høre. Det er opp til eventuell kjøper å vurdere! Får selger solgt bilen til ønsket pris, ja da var den ikke for høy priset. Er prisen for høy blir den vanskelig å selge. Markedet bestemmer. *End of price discussion!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten1337 Skrevet April 16, 2008 Forfatter Share Skrevet April 16, 2008 Er du IKKE potensiell kjøper av det som selges eller ikke svarer konstruktivt på spørsmål som har dukket opp, så lar du være å legge inn innlegg! Om du synes det som selges er pent eller ikke, for dyrt, etc., er vi ikke interessert i å høre. Det er opp til eventuell kjøper å vurdere! Får selger solgt bilen til ønsket pris, ja da var den ikke for høy priset. Er prisen for høy blir den vanskelig å selge. Markedet bestemmer. *End of price discussion!* så lenge jeg får intreserte for denne prisen, så beholder jeg prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten1337 Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 NY PRIS: 105.000 Kan fortsatt finpusse på prisen=) Inkludert omreg, årsavgift og EU Vill ikke ha kontakt med flere som lover å komme med pengene i hånda og sier at de kjøper den, slik at jeg bare kan slette annonsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Forresten, det er jeg som "kommer innom" på lørdag, det er jo bare 6 timer å kjøre en vei, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten1337 Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 Forresten, det er jeg som "kommer innom" på lørdag, det er jo bare 6 timer å kjøre en vei, hehe jasså, skal du gå fra m3 til 325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Ja, høres bakvendt ut vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg