R Andersen Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Selger diverse carbondeler, men det er mest til E30 M3. Dette er noe av det jeg kan skaffe til E30 M3: -Sport Evo hekkspoiler med flap (FG og CF) -Evo II/Cecotto frontspoiler (FG og CF) -Sport Evo frontsplitter (CF) -Sport Evo luftekanal til bremser (FG og CF) -Panser (FG og CF) -Skjermer til vanlig E30 M3 (CF) -Innsugsboks s14 (CF) -Koffertlokk (CF) -Løs flap til vinge. Orginal justerbar, mellomstor justerbar og DTM ikke justerbar. Til E36 kan jeg skaffe: -Innsugsboks (CF) -GT frontsplitter (CF) Til E46 M3 har jeg innsugsboks i carbon. Til E34 M5 kan jeg skaffe innsugsboks til både 3.6 og 3.8. CF= carbon FG= glassfiber Sport Evo luftekanal til bremser: Sport Evo vinge med carbonflaps: Sport Evo frontsplitter: S14 carbon innsugsboks: Ta kontakt på PM eller spør i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 hvor mye for hekkspoiler med flapp ? er selve spoilern i carbon ? eller bare flappen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 hvor mye for hekkspoiler med flapp ?er selve spoilern i carbon ? eller bare flappen ? Hei, prisen for Sport Evo-vingen er kr. 5200,- i glassfiber og 6200,- i carbon. Begge har flap i carbon som kan justeres i 3 posisjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 pris og bilder carbon innsug til m3 e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Så det går ikke an å få bare flappen til Sport Evo vingen? Blir kanskje ikke bra heller? Hvor mye for carbon innsuget til E30 M3? Er dette ting du kan skaffe på sikt og ikke bare nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 okei passer dem vanlig e30 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 bui_johnny: Jeg har ikke fått bilde av innsuget til E46 enda, men det er på vei om ett par dager. Prisen er 12900,-. Dan: Leverandøren vil ikke selge løse carbonfliper pr dags dato, da det er for dårlig fortjeneste på de, men ikke umulig att jeg kan få tak i det på sikt. Pris for innsug til s14 er7600,-. Dette er saker jeg komme til å selg fremover. Reset: Den passer ikke rett på en vanlig E30. Det skal gå med litt modifisering etter hva jeg hører, men det er ikke noe jeg kan garantere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Pris på Evo frontsplitter og Evo luftekanal til bremser?? Hvor mye må man modde(flytte vannpumpe osv) for å få på det S14 Carboninnsuget?? Mvh Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Hva skal du ha for skjermer, front og luftkanaler til e30? Mulig å få noen flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Pris på innsug til e36 m3? Hva slags trakter er det? Bilde av de GT splitterne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 pris på e30 m3 luftekanaler i carbon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Martin: Evo II/Cecotto frontspoiler koster 2800,- i glassfiber og 3800,- i carbon. Sport Evo luftekanalene koster 1200,- i glassfiber og 1400,- i carbon. Så langt jeg vet så skal innsuget være rimelig bolt-on, men har dessverre ikke fått prøvemontert det på min bil enda, så kanskje noen som har vil komme med ett tips? opt: Innsug til E36 koster 8700,- og GT frontsplitterene i carbon koster 2800,-. bmwgutt: E30 M3 skjermer i carbon koster 6800,- og 5200,- i glassfiber. Det er for paret. Hva mener du med front? Pris for luftekanaler; se svar over. Neonmuffler: Se svar over. Noen flere bilder: E36 M3 innsug E30 M3 carbonskjerm E36 M3 GT splitter Evo II/cecotto frontspoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Når det gjelder carbon innsuget til S14 må du vel fjerne lmm og få tilleggssprut, samt ny hjerne. Må du flytte vannpumpa og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Ikke cecottolippa Sport EVO frontplitter. Pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Sport Evo frontleppe i carbon koster 2500,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå