jonr Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 ok, pris? bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 Pm sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2010 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Fått flere tilbakemeldinger på S50 carboninnsuget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 er s54 innsuget bolt on på e46m3? alt av slanger og div passer rett på innsuget? noe effektøkning mde kun innsuget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Dan: Leverandøren vil ikke selge løse carbonfliper pr dags dato, da det er for dårlig fortjeneste på de, men ikke umulig att jeg kan få tak i det på sikt. Dette er nå over 2 år siden. Kan du svare på om du får tak i løse flapper nå per dags dato? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Har Andersen ferie om dagen kanskje? Venter i spenning på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 Ja, har hatt ferie, og alt for liten tid til å være på nett. Det beste er å sende meg PM, for da får jeg beskjed på mail, og den leser jeg stort sett hver dag. Jeg har løs flapp på lager, og den koster kr. 2600,- + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Sant så sant Hmm.. Jeg har en Zender M3 kopi vinge tilpasset e30 karosseriet. Skaffer du til de vingene også? Eller er det kun til ekte M3 versjoner? Min er nok en 5cm mindre enn en orginal vinge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 Den er beregnet for M3-vingen, så hvis du skal få den til å passe, så må du evt. modifisere den for å få den til å passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Ok, skjønner. Takker for svar! Da tror jeg at jeg får holde meg til den lille flappen jeg har inntil videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Pris på Sport Evo luftekanal til bremser til E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Pris på Sport Evo luftekanal til bremser til E36? Jeg har kun slike til E30 M3, men mulig man kan få de til å passe? De koster kr. 1600,- i carbon, og 1300,- i glassfiber + frakt. De har jeg på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Hvor stor er den løse flappen og har du evnt. Ett bilde av den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Den har orginalt utseende/størrelse. Et dårlig bilde av den jeg har på min bil. Den står på den øverste innstillingen her; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå