Gå til innhold

Carbondeler til E30 M3, E36 M3, E46 M3 og E34 M5


R Andersen
 Share

Anbefalte innlegg

Se der ja, nice!

Men har du da montert denne bare utenpå en orginal vinge eller har du da sport evo vingen men innfelling av flap og justering??

Hvis det er bare utenpå orginal vingen kan den vel ikke justeres, da blir den vel der du har skrudd/ limt den på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 268
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Er det noen som trenger carboninnsug til E34 M5 3.8? Jeg har fått et tilbud på et slikt fra leverandør, så hvis det er noen som er seriøst interessert i et slikt, så ta kontakt for mer info. Tilbudet varer kun kort tid.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Det S50-innsuget, går det klar av orginal BKF i en E30?

Nei, det tror jeg ikke det gjør. Man må modifisere innsug eller BKF.

skaffer du ikke mer?

Jo, det gjøre jeg, men jeg fikk et spesialtilbud på et innsug fra leverandør. Skaffer selvsagt flere til både 3.6 og 3.8, men da til vanlig pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Jeg skaffer kun skjermer til M3, men skjermer i glassfiber til vanlig E30 får man fra Adolfsson Composite i Sverige. Har kjøpt slike skjermer til min E30 der, og det er god finnish og passform på de. Tror vektbesparelsen er drøyt 3 kg. totalt ved å bytte ut skjermene til glassfiber, altså ikke så veldig mye, men jeg trengte nye skjermer pga. rust, og valgte derfor å prøve disse. En kilo her og en kilo der... :lol:

Jeg får ikke tak i panser fra leverandør lenger, da det har vært en del problemer med å få sendt det. Leverandør tør ikke pga. alt for mye skader gjennom posten.. Men Adolfsson skaffer dette, både i glassfiber og carbon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...