opt Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Har du testa innsuget på din s50 eller? Har hørt litt forskjellig angående effektøkningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Jeg har ikke testet det. Du får nok ikke så mye mer hk av å kun montere det. Du bør nok også bytte kammer, eksos og programere om elektronikken hvis du skal ha noen forhåpninger om merkbar effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 har du fronsplitter til m3 e30 i carbon inne??evnt. hvor lang bestillingstid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 Jeg har en frontsplitter på lager, og har bestillt flere som kommer om ca 3 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 har du fått bilder av m3 e46 innsug? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 Bilder av innsug til E46 M3: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 e30 m3 spoiler, hvor mye er det for den med carbon flipp? Mvh Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Prisen for Sport Evo-vingen er kr. 5200,- i glassfiber og 6200,- i carbon. Begge har justerbar flap i carbon. Jeg får inn flere til neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Det var da noen jævlige blod priser du selger ting for! Jeg kjøpte carbon DTM speil og EVO3 frontsplitter for 4500,-!! Og så skal du ha 6200 for flippen på vinga i carbon! Det er RAN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Les hva han skriver før du slenger ut noe som ikke stemmer. 6200 er pris for vinge og flipp. I tillegg er det stor forskjell på finish og kvalitet på deler laget i CF. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Det var da noen jævlige blod priser du selger ting for! Jeg kjøpte carbon DTM speil og EVO3 frontsplitter for 4500,-!! Og så skal du ha 6200 for flippen på vinga i carbon! Det er RAN! For det første; les reglene for forumet før du poster.. For det andre; les hele tråden før du poster.. Att du har fått tak i deler billig er jo fint for deg! Jeg vet ikke noe om kvaliteten på det du har kjøpt, eller om det var brukt, men det jeg selger holder meget høy kvalitet! Det er ikke noe E-bay skit for å si det sånn.. Det er produkter som blir brukt i motorsport, og det er passform som orginale deler. F.eks så tar s14motorsport.de 659,- euro for Sport Evo spoileren, og det blir fort over 7000,- med mva og frakt. Hvis det skulle bli noe problemer med varene, så er det også enklere å forholde seg til en i Norge enn en i Tyskland.. Edit: skriveleif. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Det var da noen jævlige blod priser du selger ting for! Jeg kjøpte carbon DTM speil og EVO3 frontsplitter for 4500,-!! Og så skal du ha 6200 for flippen på vinga i carbon! Det er RAN! For det første; les reglene for forumet før du poster.. For det andre; les hele tråden før du poster.. Att du har fått tak i deler billig er jo fint for deg! Jeg vet ikke noe om kvaliteten på det du har kjøpt, eller om det var brukt, men det jeg selger holder meget høy kvalitet! Det er ikke noe E-bay skit for å si det sånn.. Det er produkter som blir brukt i motorsport, og det er passform som orginale deler. F.eks så tar s14motorsport.de 659,- euro for Sport Evo spoileren, og det blir fort over 7000,- med mva og frakt. Hvis det skulle bli noe problemer med varene, så er det også enklere å forholde seg til en i Norge enn en i Tyskland.. Edit: skriveleif. Men DA er det ikke så gale alikevel! Jeg trodde det var kun flapen jeg! Men de delene jeg har fått er høy finish på de og, ikke noe tull. Godt mulig at de kommer fra samme plass som de du har kjøpt. Men hvordan funker det med CF boks på S14 uten datasprut og med luftmendemåler? Følger det ///M branketten til gasswire og alt som hører til? Pris på panser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Hva med dørtrekk? Er det noe du kanskje kan oppdrive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Det som følger med carboninnsuget er selve innsuget og en lufttratt som skal monteres rett bak grillen. Mange kjører med Alpha-N, men du vil få mer ut av det med datasprut. Datasprut er også dyrere enn Alpha-N. Du som pleier å være en del på s14.net, kan jo sjekke ut den forumdelen som tar for seg carboninnsug/Alpha-N. Det meste står der. Jeg har dessverre ikke noen dørtrekk/carbonplater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 Fått inn frontleppe i carbon, og får inn ett par SE-vinger i carbon de nærmest dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå