SanMiguel Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Du får ikke tak i panser i cf eller gf til e36 coupe? Eller andre deler i cf og for den del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Nei, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 fått inn luftekanalene i carbon til e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Du slutter ikke å selge dette vel? For skal ha luftekaneler og leppa foran i carbon, men har ikke råd på ei stund.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 carbon innsug til s38b36? hva er vekta på carbonpanseret til e30? mvh Thorbjørn R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 thorbis: Beklager sent svar! Jeg har ikke innsug til M5-motor, og jeg har ikke eksakt vekt på panser til E30 dessverre. Men hvis det er avgjørende så kan jeg høre med leverandør. Nå har jeg fått inn løse carbonflapper til SE-bakspoiler. Den koster 2500,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 hei. neida er ikke avgjørende det. har fått fatt i levrandør av innsug til m5 så det ordna seg. takk. mvh Thorbjørn R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 skaffer du løs flap bak til e30m3? gjerne dtm versjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 skaffer du løs flap bak til e30m3? gjerne dtm versjonen Jeg har kun den vanlige versjonen. Koster kr. 2500,- + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Pris på panser forresten, passer det vanlig e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Alle E30`ene har det samme panseret. Jeg får dessverre ikke skaffet panser fra produsenten for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Panser i carbon til e30, skaffer du det? evt pris? (ca) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 les over... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 les over... "får ikke skaffe fra produsenten for tiden" Det er jo 3 uker siden han sa d, kansje han kan skaffe nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Det gjelder dessverre fremdeles.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå