leif harald Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Det gjelder dessverre fremdeles.. ok, har du erfaring med carbonpanserene på ebay? ligger fra 400-700$ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Nei, det har jeg ikke. Jeg ville uansett gått for et som har med forsterkningene på undersiden, så slipper du at panseret flaggrer helt villt i høyere hastigheter. Har du hørt med www.hpcomposites.no ? Jeg har kjøpt panser der selv, men det kan være lurt å få med flere så prisen blir lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Hvordan ligger det ann med leppen? ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemos Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Heisann Har du noe mer data på carbonboxen til s14 motoren. Jeg tenker på dimmensjon og lengde på røra. Det er jo litt forskjellig typer på markede. Tenker da på om det er 46 eller 48mm, er de 15 eller 17/18cm lange, og evt hva følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 Hvordan ligger det ann med leppen? ; ) Den skal være sendt fra leverandør, men siden det er jul, så tar det nok dessverre noen dager til. runemos: Jeg har sendt deg svar på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Flott : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Hva er prisen på luftekanalene til bremser? (glassfiber) Passer disse i standard tåkelys innfestning (e30 325?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian E30 cab Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 OT. Finnes det carbon innsug til M20 motorene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Hvor mye koster panser til E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Hvor mye koster panser til E30? carbonpanser vil jeg også ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Beklager sent svar! MagnusA: Luftekanaler i glassfiber koster kr. 1300,- + frakt. Jeg har et sett på lager. stian E30 cab: Det er mulig det finnes, men dessverre ikke noe jeg kan skaffe. Clerion & leif harald: Jeg får dessverre ikke tak i carbonpanser for øyeblikket. Leverandør har problemer med å få tak i store carbonplater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Nå kan jeg også tilby carboninnsug til E34 M5. Både 3.6 og 3.8. Send PM for pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn\E30M3 Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Har du luftekanalene i carbon til e30? Hvis ikke når kan du eventuelt skaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Jeg har luftekanaler i glassfiber og carbon på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Jeg har luftekanaler i glassfiber og carbon på lager. hva er prisen på carbon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå