Alecken Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 3.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 hei.kan du skaffe den dtm flippen?? Nei, kan jeg dessverre ikke. Alecken: Innsug til den koster kr. 10900,- etter dagens kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Hva skal du ha får Carbonboks til S50B32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Den koster kr. 9100,- etter dagens kurs, og jeg har en på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Har du carboninnsugs boks til m50b25 å tru ? Og hva skal du eventuelt ha for slikt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Den koster kr. 9100,- etter dagens kurs, og jeg har en på lager. Ok, fine. Da tar jeg kontakt når jeg har fått på plass S50n. Vet du hvordan den passer i e30 med orginal BKF? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Det blir nok trangt, så du må nok modifisere innsug eller bytte bremsekraftforsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 er det mulig å skaffe skjermer foran til vanlig e30 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Nei, det får jeg ikke tak i nå, men har tenkt til å høre med produsent om han også kan lage enkelte deler til vanlig E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Det hadde vært gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Nei, det får jeg ikke tak i nå, men har tenkt til å høre med produsent om han også kan lage enkelte deler til vanlig E30. Og stor dtm carbonflap sammen med m3 carbonvingen Du har ikke komplett sett sammen med carbonboksen a? Bremsevæskebeholder, slanger, gasswirebrakett og snorkel/trakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Det som følger med carbonboksen er, selvsagt(!), selve boksen, og trakt i carbon som skal monteres i grillen for å føre luft inn til innsuget. Brakett til gasswire må ordens selv, men er ingen stor sak. Ps! Jeg har en på lager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 hehe... vil så gjerne... hva er prisen etter kursen a? har fryktlig lyst... driver jo å bygger og vil ha;-) bare litt usikker på hvor jeg handler fra...veldig greit å ha deg å forholde meg til kontra utland... syntes du skal få leverandøren til å lage DTM flappen til carbonvingen og da denne er ettertraktet, mange forespørsler ser jeg.... hehe vil ha selv og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Pm sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå