Vmaxx Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Ja mener å ha sett den her før, den som var her var eid av en bygningsarbeider... prøvde å kjøpe den av han, men han skulle ha 40 000.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Grattis med flott konebil! Storveis å kjøre direktørbil vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lpriis Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Stemmer det at han er bygningsarbeider.Naftesten var jo meget bra for en så gammel bil.byttet den inn mot en starcraft +20 lapper til meg:) Ja den fungerer meget bra.Skal bytte eksos og bremser.Hva kostet en slik bil ny i 87-88? Et spørsmål til.varmeanlegget har tatt kvelden den blåser bare varmluft og vifta virker bare på max.Ligger problemet i panelet? MVH Lars Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Det eneste jeg vet om som er et problem er at oljerøret under toppdekselet løsner. Da er du ikke langt unna havari. Boltene på min M535-motor var løse da jeg sjekket den. Heldigvis ingen skade skjedd. Utløpshullene kan også tettes, så det lønner seg å stikke opp de når du er i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 ååå, konge konebil da! Hu må jo barra setta enormt pris på deg da! *ein anelse misunnelig på bilen* Men det at alle jenter kjøre som tullinger og ødelegger felger fordi det e lavprofil og senk kan dåkke guttar barra spisa i dåkke igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 er det virkelig at du er sååå glad i frua, eller er det at du har nå den perfekte bilen hun kan være sjåfør på når du drikker?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lpriis Skrevet April 12, 2008 Forfatter Share Skrevet April 12, 2008 Hehe..første bmw vi har,er egentli ikke noen bmw fan.er mere en italofil:) men bilen er god å kjøre de skal den ha.Ingen som har en god løsning på varmeapparatet..litt kjipt med bare varmluft og vifte som kun går på max. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 skamstygge felger..selg de billig til meg.. Neida.. Flott vogn dette ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Sikkert motstanden som sannsynligvis sitter inn fra høyre side (passasjerfotbrønnen), og/eller den der reguleringskranen, hvis E34 har slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Kan jo være reguleringsbryteren, eller den bakerste delen, se link: http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... oWebRef=&/ Gunnar er det ikke E32 du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Kanskje litt senk? Er du gærn..du vet da det at kvinnfolk er jo eksperter til å treffe hull i veien..hehe hehe ja, det kunne bli en OL-gren det hvis du sneker bilen, slipper du vel å fjerne eksospotta hehe Frua her i huset har det med å treffe alle hullene hun liksom skal unngå. Prøv å treff de bruker jeg å si. Da går det vanligvis bedre. Spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Eh linken funka ikke så bra, her er heller et bilde av målet til linken: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lpriis Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Der er ivertfall bilde av den..eneste er at det hjelper ikke uansett hvem av reguleringsvendere jeg prøver..er vel en til hver side regner jeg med.Er vel sikkert enklest å bytte hele greie..Blir ivertfall ikke kjøpt ny i norge med den prisen der..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 trål et par høggerier og godsnakk litt med høggern så får du det sikkert med deg nesten gratis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå