Gå til innhold

"Ny" bil til kona

lpriis
 Share

Anbefalte innlegg

Stemmer det at han er bygningsarbeider.Naftesten var jo meget bra for en så gammel bil.byttet den inn mot en starcraft +20 lapper til meg:)

Ja den fungerer meget bra.Skal bytte eksos og bremser.Hva kostet en slik bil ny i 87-88?

Et spørsmål til.varmeanlegget har tatt kvelden den blåser bare varmluft og vifta virker bare på max.Ligger problemet i panelet?

MVH

Lars Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg vet om som er et problem er at oljerøret under toppdekselet løsner. Da er du ikke langt unna havari. Boltene på min M535-motor var løse da jeg sjekket den. Heldigvis ingen skade skjedd. Utløpshullene kan også tettes, så det lønner seg å stikke opp de når du er i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, konge konebil da! Hu må jo barra setta enormt pris på deg da! *ein anelse misunnelig på bilen*

Men det at alle jenter kjøre som tullinger og ødelegger felger fordi det e lavprofil og senk kan dåkke guttar barra spisa i dåkke igjen!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..første bmw vi har,er egentli ikke noen bmw fan.er mere en italofil:)

men bilen er god å kjøre de skal den ha.Ingen som har en god løsning på varmeapparatet..litt kjipt med bare varmluft og vifte som kun går på max.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt senk?

Er du gærn..du vet da det at kvinnfolk er jo eksperter til å treffe hull i veien..hehe

hehe ja, det kunne bli en OL-gren det :P hvis du sneker bilen, slipper du vel å fjerne eksospotta :P hehe

Frua her i huset har det med å treffe alle hullene hun liksom skal unngå. Prøv å treff de bruker jeg å si. Da går det vanligvis bedre. Spesielt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er ivertfall bilde av den..eneste er at det hjelper ikke uansett hvem av reguleringsvendere jeg prøver..er vel en til hver side regner jeg med.Er vel sikkert enklest å bytte hele greie..Blir ivertfall ikke kjøpt ny i norge med den prisen der..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...