Hans Thomas Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Som topic sier, jeg er veldig interessert i ubåt instrumenter og andre ting som tilhører i ubåter. Noen som vet hvor man kan få tak i dette? jeg har et spennende prosjekt på gang!
Hans Thomas Skrevet April 11, 2008 Forfatter Skrevet April 11, 2008 hehe.. Dette kan bli litt vanskelig å oppbevare i bakhagen da Er mer keen på parts only Men ellers et "godt" forslag!
knut_olestad Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Har du gått runden på ebay? eventuelt sjekk om du finner noe russisk på nett. Ubåt faktisk
Hansh Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Er det undervannsbimmer min navnebror har på gang her? Tror Russland er landet å leite i hvis du fortstår russisk ihvertfall.
Ad|oS Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 E36 "dive-edition".... Type James Bond som kan gå under vann
336mik Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Tror det er til et skikkelig "tekninsk" hagekjøkken jeg,og han skal ha hagefest for alle på bimmers:)
Jonner'n Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Tror det er til et skikkelig "tekninsk" hagekjøkken jeg,og han skal ha hagefest for alle på bimmers:) isåfall blir det nok skikkelig fuktig! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå