Gå til innhold

dere med de lykter e30 prefacelift.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte et sett sorte de lykter til min e30 prefacelift. Siden kontaktene ikke var like kjøpte jeg et ombyggingssett fra schmiedmann. Dette passer jo heller ikke.

P4110459.jpg

kontakten min er runde mens den nye er firkanta...

Og på høyre side sitter det en kopp som jeg evt må klippe av ledningene for å få av..

Skrevet

nei jeg gjorde det i starten. men koppene foran lyktehusa passa ikke. de gamle var mye mindre. så jeg måtte liksom teipe de fast. og det resulterte i fukt i lyktene og parklys som ikke virka...

Skrevet

Jeg splitte den orginale runde kontakten og satte bare pinnene inn i nye lyktene, for de passer, er bare koblinga som er ulik. Parklyset bare jordet jeg med egen ledning. Dette funket fint på mine facelift linser.

Skrevet

Jepp, den runde kontakten kan åpnes m et lite flattjern, ser du på den ser du tegninga. Så er det bare og bruke de pinnene inni, de er isolerte med en rund gummi sak.

Skrevet
Jepp, den runde kontakten kan åpnes m et lite flattjern, ser du på den ser du tegninga. Så er det bare og bruke de pinnene inni, de er isolerte med en rund gummi sak.

ok. hvordan jordet du parklyset?

Skrevet

i karrosseriet, men du kan jo oxo lodde på de kontaktene du allerede har kjøpt. slik som på tegningen ovenfor her. Bare bruke loddesko med krympestrømpe, funker fint og er billige på biltema..

Skrevet

men i holdet til parklyspæra er det bare en "kontakt" man skal ha kabelsko på. skjøta du sammen to ledninger på den da? slik at du har en kabelsko der med to ledninger i? en til kontakten og en til karosseri?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...