hockey Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Innvendig speil falt av fra frrontruten. Prøvde å lime den fast med superlim, men det funket ikke. Hvordan skal jeg klistre speile tilbake på frontruten? Hva skal jeg bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 kan jo prøve glass superlim;) får det på thorsov, bilextra og biltema som eksempler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hockey Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 funket ikke sjef...prøvd det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 nei da er det nok ikke noe å gjøre med, er det som blir brukt når firmaene bytter frontruter... kan jo alltids prøve tec 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 det som ikke sitter med tec 7 det kommer aldri til å sitte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hockey Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 tec 7? superlim? hvor finner jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 det er et slags silikon. sitter sykt bra på det meste.. er vel på byggforretninger,thorsov etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 europris har dette, men da heter det pl400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Skjedde med meg også. Stakk innom hurtigruta bilglass som var meget hyggelige og limte det på for meg igjen, gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå