esk Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Noen som har installert kn filter og ikke hatt lang nok lmm ledning? Hva gjør jeg, er det vanlig. Er desperat, bilen kan ikke kjøres + jeg har lyst å få d til når jeg først prøver. Takker for raske svar/tilbakemeldinger.
Alex88 Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Noen som har installert kn filter og ikke hatt lang nok lmm ledning?Hva gjør jeg, er det vanlig. Er desperat, bilen kan ikke kjøres + jeg har lyst å få d til når jeg først prøver. Takker for raske svar/tilbakemeldinger. Jeg kjøpte meg et K&n kit. Det het KN57i-1000 til min 328E46. Der fikk jeg et lite gummi rør som skulle forlenge lmm`en å en plastik "mutter"
esk Skrevet April 11, 2008 Forfatter Skrevet April 11, 2008 ja stemmer, det fikk jeg også. Men selve connectoren som går inn i lmm'en er ikke lang nok, slik at jeg ikke får koblet den til i det hele tatt. Hvis jeg ikke kobler den til vil jeg få en helt feil blanding.
Fliid Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 hæ? Filter monteres før LMM, så kan ikke skjønne hva du har gjort.
conan Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Tror nesten du må legge ut et bildet av kn filter bygget ditt jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå