Søreng Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Enig med teddysen her. Er selv litt skeptisk til å smøre inn bilen med alt dette "ikke blitilpassede" vaskemidlene. Polerte selv bilen sist lørdag med denne Ultra Deep Shine for mørke biler. Ble bra resultat med en utrolig fin duft ja. Har ikke vasket bilen siden, så skal bli spennede å se hvor lett dritten er å få av
Ad|oS Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Med bra polering og påfølgende voks går det som en drøm å vaske bilen etterpå. Prøv først å vaske en bil som ikke er polert og voksa, og ta så din bil Søren. Er som natt og dag
Eksos Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Lampeolje er meget effektivt ja, men selv tørr jeg ikke la det vere på lakken mer enn ett par minutt Er jo parafin i bunn og grunn, men litt utblanda..
Hakon Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Tja.. Onkel smører inn sine biler med parafin..Ogdet fungerer veldig bra.. Selv tørr jeg ikke smøre inn bilen min med smørefett ass.. Liker forresten Autoglym sin polish for mørk lakk.. Lukter eple Sant at de lukter litt frodig. Utvilsom interessant, også for insekter (veps) som underholdt meg sist jeg brukte AutoGlym under fri himmel. andre som har liknende erfaring?
fish Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Hva med en tråd om "kjerringråd"? Har en hvit Courrier, den vasket jeg med Jif skurekrem. Det er en skurekrem som ikke riper til bruk på kjøkken, emalje, stål o.s.v. Så hvit etter vask har aldri bilen vært siden den var ny. Blir jo nesten som rubbing/rens av lakken. MEN, lakken må poleres etter vask. Viktig...
JoCCe Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Jif funker hest får og få hvite ting super hvite igjen Som båtmann bruker jeg engang iblandt å vaske skrog sia på båtene med jiff å skure kost, får så og polere å får ett kjempe resultat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå