Eirik Viste Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Hei. Trenger hjelp til å legge inn bilder. Kan noen forklare meg hvordan jeg gjør det? Prøvde med lagre_bilder.no, men kom til side som ikke er i bruk. Med hjelp la jeg inn bilder der en gang tidligere. Har noen der ute en enkel forklaring på hvordan det kan gjøres? Svar tas i mot med takk. Eirik.
Arild G. Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Du kan jo bruke bildeopplastern her på forumet. Når du klikker på [Nytt emne] eller [skriv svar] (ikke quick reply) så har du 5 linjer under der du skriver innlegget. Der er det knapper der det står [bla gjennom] Trykk på de og finn fram til bildet som ligger på din pc, og klikk på [start uploading] knappen under der. Da kommer "adressa" til bildene opp på de linjene. Marker "adressa" og høyreklikk -> kopier, og høyreklikk -> lim inn i innlegget.
Eirik Viste Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 Takk for svar, Arild. Skal se om jeg får det til. Du har en rålekker E34. Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå