Sir Hofstad Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Noen meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Har du skipose? Er mye lettere å få bassen inn i bilen når det er litt åpent. Den peneste bassen får man som regel med 2 10" elementer da de henger bedre på musikken enn 12". En løsning som fungerer bra er å bygge en kasse hvor to elementer står skrått mot skipose hullet og pumper bassen igjennom åpningen. Det bør tettes imellom kassen og seteryggen slik at trykk ikke forsvinner bakover i bagasjerommet istedet for inn i coupeen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonnis Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 har selv en e36 coupe, å vurderer å kjøpe ny sub og ta ut bakhøytalerene å få trøkket fra subben inn den veien.. Noen som har prøvd dette før eller noen som tror det kan bli bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Hvorfor ikke prøve ei bandpasskasse??? da vil du iværtfall få all bass inn i bilen. dette med at 10" spiller bedre (penere) en12" er da bare tull, er da motoren(spola og magneten) på subben og effekten du kjører på som bestemmer hvor mye kontroll man har på elementet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonnis Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Hvis man skal ha bassrefleksrør opp å inn i hatthylla så må man skjære hull i karroseriplaten under hatthylla... Noen som veit om dette er lov eller om det er bærende del? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 har selv en e36 coupe, å vurderer å kjøpe ny sub og ta ut bakhøytalerene å få trøkket fra subben inn den veien.. Noen som har prøvd dette før eller noen som tror det kan bli bra? Hjelper litt, har gjort dette selv i min sedan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonnis Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Gjorde det selv på min igår, merket grei forskjell.. Men nå står det i en litt dårlig 12". Har bestilt meg en Polk Audio Signature Reference SR124DVC sub. Tror det kan bli bra bass da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Jeg hadde i utganspunktet ikke tenkt å ha hattehyllehøytalere i min E36 coupè, men Bassbrothers.no ville ikke anbefale det, fordi der er en såpass bredt glis mellom setene bak pga nedfellbar seterygg så bassen forplantet seg bra inni bilen. Om du vil ha mest mulig bass i cupeen, så ta ned seteryggen viss det er cupe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonnis Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Er jo ikke noe skøy å må ha seteryggen nede for å få den bassen man vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Hvis man skal ha bassrefleksrør opp å inn i hatthylla så må man skjære hull i karroseriplaten under hatthylla... Noen som veit om dette er lov eller om det er bærende del? Nå har ikke jeg sagt at man må ha porten opp i hatthylla da, d jeg tenkte var å ta den igjennom ski luka, men har man ikke d må man ta hull i hatthylla, å d må man vel uansett om man ikke har ski luke da d blir meget tett fra bagasjen vel d er lov å ta hull i hatthylla om den ikke er en bærende del, om d er bærende del eller ikke må vær enkel ta greie på ang vilke bil man har, når d gjelde E36 så er jeg usikker. PS nå har ikke mr J. Hofstad uttalt seg noe om han har ski luke eller ikke, så da får man vel vente å se da hva han sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå