Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 684
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe hadde ikke helt planlagt og bruke "så" mye penger på den, Men selger sjela mi for biler så:) Nå blir det og ta M3 drømmen helt ut snart ferdig håper jeg;)

Skrevet
Er ganske fornøyd med kjøpet;) Gøy og høre ros fra noen som selv har en strøken bil:) Skulle du ikke selge 325 alikevel?

Må si jeg syns du tar de riktige valgene hele tiden, og er jo veldig enkelt å være ærlig og oppriktig når jeg liker det jeg ser ;)

Skrevet
Er ganske fornøyd med kjøpet;) Gøy og høre ros fra noen som selv har en strøken bil:) Skulle du ikke selge 325 alikevel?

Må si jeg syns du tar de riktige valgene hele tiden, og er jo veldig enkelt å være ærlig og oppriktig når jeg liker det jeg ser ;)

Hehe ja sant det der;) Men trodde du skulle selge bilen din jeg?

Skrevet
Hvor henta du intreøret? Hva ligger svart skinn på om dagen da?

Strøkent blir det ihvertfall!:)

Jeg hentet det i marnadal i aust-agder;) Det kommer jo veldig ann på standen på interiøret.. Jeg fikk nå en ganske fin pris for interiør + rattet:P Har du muligheten for og kjøre til sverige er vel det billigst:)

Skrevet
Hvor henta du intreøret? Hva ligger svart skinn på om dagen da?

Strøkent blir det ihvertfall!:)

Jeg hentet det i marnadal i aust-agder;) Det kommer jo veldig ann på standen på interiøret.. Jeg fikk nå en ganske fin pris for interiør + rattet:P Har du muligheten for og kjøre til sverige er vel det billigst:)

du mener vest-agder vel :-P hehe...

Skrevet
Flott interiør. MISUNELGI !!

Eg og vil ha !!

Blir rått dette spinx .

Hehe jeg er misunnelig på den flotte blanke lakken din jeg;) Ja blir greit dette:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...